FL Studio project-probleem

Syco

Ingeburgerd
Hallo, ik heb een groot probleem !

Ik heb pas een R3 gekocht, (hij is aangesloten en alles) ik neem ermee op en alles, en nu opeens, opent hij de bestand niet meer :s:s
ik had een project gemaakt en nu opent hijj niet meer, hij blokkeerd, en er komt zo een rapport van, 'in fl.exe is een fout opgetreden, u moet afsloten, sorry voor het ongemak" ..
Dit komt er te staan, dus moet ik fruity terug uit en aan zetten, en ohja, mijn andere projecten gaan allemaal ! buiten die eentje, waarmee ik gister heb opgenomen met de Korg R3.. hij opende gister en vandaag, maar sinds een uur geleden, opende hij niet meer, (heeeel af en toe opend hij) heeft iemand dit ook eens aan de hand gehad ???
mijnn ander projecten gaan, alleen de project die klanken bezit van mijn R3 werkt niet .. :s
ik heb de computer 3 keer uit en aan gedaan, ik heb alles na gekeken, ik weet niet hoe dit komtt..opeens gewoon..

help me aub..---

grote kans dat je bestand corrupt is geraakt

het kan een plugin van flstudio zijn
dit is te verhelpen door het programma opnieuw te installeren
over de oude versie heen

maybe moet je eens in de map van het programma kijken
en dan in de map backup
hierin staan de laatste paar tracks waar je aan bezig was
kleine kans

Origineel geplaatst door Ramoonus
grote kans dat je bestand corrupt is geraakt

het kan een plugin van flstudio zijn
dit is te verhelpen door het programma opnieuw te installeren
over de oude versie heen

maybe moet je eens in de map van het programma kijken
en dan in de map backup
hierin staan de laatste paar tracks waar je aan bezig was
kleine kans
isgoed.
Ik kan hem openen maar dan moet ik hem toch wel zeker 5 keer proberen te openen(dus ook fruity open en sluiten 5 keer)
Hij opent, maar niet van de eerste keer.
Alleen hij doet dat, andere projecten gaan gelijk nikss, is het niet te maken, buiten fruityloops terug te installeren ?
en als ik fruity terug installeer, zal dit dan vaker voorkomen in de toekomst ? of is dit gewoon toevall..

je bent niet de enige met het probleem

bij mij was het een keer mogelijk om met de midi export macro de track deels te redden

aangezien je FLStudio vast gekocht hebt }:|
kun je de site van de makers raadplegen

Origineel geplaatst door Ramoonus
je bent niet de enige met het probleem

bij mij was het een keer mogelijk om met de midi export macro de track deels te redden

aangezien je FLStudio vast gekocht hebt }:|
kun je de site van de makers raadplegen
ok bedanktt, ik vind het wel stom dat zo iets kan gebeuren.. ik heb mijn project NET hetzelfde (ongeveer) gemaakt zoals die ene dat vast is gelopen, gelukkig kon ik het nog doen.. ik hoop dat het niet meer gebeurd..

maar je zei dat het aan de plugins van fruityloops lag ?! hoe komt dit dan.. ik bedoel, kan je er niets tegen doen, of kan je het vermijden ..

is toch irritant hoor..

Bericht door een moderator:
topictitel veranderd, zo krijg je betere antwoorden dan "help!" schreeuwen - heel veel mensen hier zitten met iets waar ze even hulp bij nodig hebben ;)

Ik heb hier ook te vaak mee te maken gehad in het verleden. Vaak bij zeer grote projecten met tientallen vst's gaat het pas mis.
Ik sla mijn flp's aan het einde 2 keer op, onder steeds een andere naam, hierdoor heb ik altijd een extra backup. Het houdt wel in dat ik van sommige projecten een stuk of 100 flp's heb.
Maar mocht het een keer fout gaan dan heb ik altijd nog 100 backups! :D

Origineel geplaatst door Unic
Ik heb hier ook te vaak mee te maken gehad in het verleden. Vaak bij zeer grote projecten met tientallen vst's gaat het pas mis.
Ik sla mijn flp's aan het einde 2 keer op, onder steeds een andere naam, hierdoor heb ik altijd een extra backup. Het houdt wel in dat ik van sommige projecten een stuk of 100 flp's heb.
Maar mocht het een keer fout gaan dan heb ik altijd nog 100 backups! :D
hahah ok.

Maar, ik heb gewoon alle effecten van de project af gedaan, zo gaat hij dan ook, hij bleef hangen door de fruity effecten.
Nu is alles ok, tot ik weer effecten erin ga stoppen ahaha.

Origineel geplaatst door Syco
hahah ok.

Maar, ik heb gewoon alle effecten van de project af gedaan, zo gaat hij dan ook, hij bleef hangen door de fruity effecten.
Nu is alles ok, tot ik weer effecten erin ga stoppen ahaha.
al opnieuw geinstalleerd?

Wij hadden vanmiddag ook een probleempje, opeens wazige foutmeldingen, maar gelukkig deed de boel het weer na het herstarten van de pc. Het blijven computers he, regelmatig saven kan dus geen kwaad.

Back