Akai ASQ 10

KiaM

Ouwe rot
Ik ben voornemens om die te kopen, voor 235 euro. Ik zag ze hier staan varieerend van 200 tot 300 euro, dus leek me een goede prijs. Ik heb een Yamaha RM1X staan en nu weet ik dat er velen zijn die deze bak ook voor sequencing gebruiken.
De rede dat ik toch de Akai wil kopen is omdat ik er veel goeds over gelezen heb.
Toch een paar vraagjes;
Er zit een quantizeer funktie op, met swing heb ik begrepen. Zijn er meer mogelijkheden zoals shuffle, groove of zo?
Verder, hij heeft 4 midi uitgangen, houdt dat in dat ik 4 modules e.d. aan kan sturen? Dus een elke over 16 kanalen?
Verder zou ik graag wat ervaringen lezen van mensen die er mee gewerkt hebben. Ik weet dat het dezelfde sequencer is als die je aan treft in de MPC 60, dus ervaringen genoeg neem ik aan :)
En last but not least, zijn er nog punten waar ik op moet letten. Maw wat zijn de zaken die zoal kapot gaan aan dat ding. Ik heb er een foto van, en hij ziet er strak uit. Maar uiterlijk zegt natuurlijk niet alles.

Bvd :biertje:

Bij Vintage neer gezet, omdat ik niet goed wist waar anders. Sorry voor het eventuele ongemak mods :smeris:

Laatst gewijzigd:
Back