groovebox van goud

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Hij moet van binnen wel goud zijn voor deze prijs: :geslaagd:
Groovebox 307

Bij zulke onzin bedragen is het ook altijd leuk om onzin biedingen te doen...50 cent ofzo. :D

Blij dat ik zo een zeldzame MC-307 heb !!!

Trouwens iemand belang bij voor een ruil met een G2 of Nord stage piano of een JX-8080 met bij betaling van jou kant?

:)

hehe mooi dat er een paar advertenties boven gewoon 1tje staat voor 200,- haha schitterend 8o)

dat is geen bord voor je kop hebben, maar n zeecontainer. Niettemin kijk ik nu toch anders naar mn mc-307... (goeie investering geweest!) Iemand trouwens nog een mc-303 voor 500 euro? speciaal forumprijsje ;)

Heeft die MC-303 ook midi ? :)
Of ben je geinteresseerd in een ruil voorstel tegen mijn MC-307 met zeg eens 550 euro bijbetaling van jou kant of dat je een G2 of een JP-8080 erbij doet ;)

Ik was die gene die een tientje had geboden ;) hehehehe.

Sorry kon het niet laten.
Zal vast geen forumlid zijn die die 307 heeft geplaatst.

Zou Jean Michel hem ook gebruikt hebben? Dan levert ie vast nog meer op!! 8D

en alweer €13,00 ;)
gaat toch hard zoon zeldzaam ding :okdan:

Ik ook nie, heb 21 geboden, meer dan zat ja ;)

Origineel geplaatst door Ro9
Stuur zo'n gozer een mailtje waarin je uitlegt dat zijn vraagprijs niet reeel is , dan ben je een vent :D
dan ben je een bemoeial

Origineel geplaatst door Ro9
Ik vind het echt bijzonder zielig en getuigen van verveling om je daar op zo een manier mee bezig te houden.

Ondertussen wordt er bijna maandelijks zo een thread gestart waarin mensen dan van 0,10 tot 1 miljard gaan lopen bieden.

Stuur zo'n gozer een mailtje waarin je uitlegt dat zijn vraagprijs niet reeel is , dan ben je een vent :D

Heb ik een keer gedaan bij iemand die een tr 505 aanbood voor 500 euri :)

Slechte ik , maar het was behulpzaam bedoeld, zonder dollen. Dan raak je immers zon ding nooit kwijt.
Ow ja en ik heb meteen een link mee gepost van nog zo'n 505, die was 150 euro...

Laatst gewijzigd:
Onzin bieden is gewoon internetvervuiling.

Back