groovebox van goud

Zou iemand een miljoen of zo durven te bieden?
Dan maak je die gast helemaal gek.

Overigens vind ik Marktplaats.nl toch een beetje een vreemde verkoopsite.
Als ik er wat op zet en iemand doet een net bod waar ik me wel in kan vinden dan is de bieder daarna vaak van de aardbodem verdwenen en hoor ik er nooit meer wat van. Heel vervelend. Overigens overkomt mij dat niet alleen maar is het iets wat ik ook heel vaak hoor van andere verkopers.

Origineel geplaatst door Groene ridder
Toen de MC-307 geproduceerd weerd was de officiele Roland prijs ongeveer 50000 oude belgische frank.
Dat komt ongeveer overeen met 1239 euro.

De verkoper vraagt ongeveer de helft.

Dus?

Check dit.

En daar heb ik laatst 1000 euro voor betaald.

:kont:

Als je het te duur vind dan koop je toch een andere?

Origineel geplaatst door Septic
Als je het te duur vind dan koop je toch een andere?

Of geen.

Het is in ieder geval wel duidelijk dat dat soort grappenmakers het toch blijven proberen. Groot gelijk om te proberen, en altijd leuk om om te lachen.

Maar het blijft leuk :) anders hadden jullie ook niet op deze topic gereageerd, hehehe.

Origineel geplaatst door djlee
Maar het blijft leuk :) anders hadden jullie ook niet op deze topic gereageerd, hehehe.

Het kan mij niets schelen, ik reageerde in eerste instantie op de nonsens van de Groene Ridder.

Als ik zie dat sommige mensen 2 tot 3 ton betalen voor een vinexgedrocht, moet ik dan raar opkijken als er zoveel voor een mc307 gevraagd wordt? Mensen zijn dom en willen graag opgelicht worden, het is niet raar dat sommigen daarop inspringen. In sommige gevallen om hun frustraties te botvieren dat hun product veel minder dan de helft in waarde gedaald is. :D

En wie zegt dat die gast alleen op dat bedrag zit te wachten? Misschien dat hij uiteindelijk met een heel reeel bod akkoord gaat, maar dat hij de aandacht wil trekken, en dat is hem gelukt. :okdan:

Origineel geplaatst door ka2
Kust en te Keur posten ook, hè Fuse... :D

En ik maar wachten op deze reaktie.

HIJ IS WEL WAT AAN DE LATE KANT. VINDT U NIET?

reeds

Origineel geplaatst door fuse
En ik maar wachten op deze reaktie.

HIJ IS WEL WAT AAN DE LATE KANT. VINDT U NIET?

reeds

Ha ha ha ha was een paar daagjes weg, ik heb ook nog een leven naast synthforum. :D :biertje:

Ik heb nog iets van 1300,- betaald voor mijn Akai MFC42, wil iemand hem overnemen voor 650,-? Dan krijg je er een midi kabeltje bij.

Zo'n ehh 307 das toch een vermomde 303:confused: Of een 707 die 303 wil worden maar er nog niet overuit is of ie het wel moet doen,die operatie.... :D oja hij is nu al over de 14 miljoen....14 miljoen is best te doen voor een 3070307*D

Petje d'r bij, gedownload Jump CD er in, klaar is Kees.

peugeot-307-body-styling-kit.jpg

Gegarandeerd prijs bij vrouwelijk schoon > 12 < 18, asblond of blonder en IQ < 90

Waar zeuren we nog over :D

Heu...jongens....onderbieden kan leuk zijn, maar overbieden staat gelijk aan die man zijn verkoop afpakken. Je loopt toch ook geen winkel binnen waar er een verkoper iets aan een klant probeert te verkopen, waarna jij het dubbele bied en eens die klant weg is loop je ook weg. wat een houding!!! [ok genoeg gemoraliseerd ]]

Origineel geplaatst door JugJug
Heu...jongens....onderbieden kan leuk zijn, maar overbieden staat gelijk aan die man zijn verkoop afpakken. Je loopt toch ook geen winkel binnen waar er een verkoper iets aan een klant probeert te verkopen, waarna jij het dubbele bied en eens die klant weg is loop je ook weg. wat een houding!!! [ok genoeg gemoraliseerd ]]

Uhm....Er zijn genoeg winkels waar ik dat zeer graag zou doen. Sterker nog, je hebt me zojuist op een ID gebracht :eureka:

Wel vind ik het jammer dat dit soort nieuws ook op het forum wordt geplaatst. Persoonlijk vind ik dit soort nieuws helemaal niet "interessant". Maar gezien de reacties is interessant ook een subjectief begrip.

Origineel geplaatst door JugJug

Dat staat nou niet echt in verhouding hè. Die winkelier vraagt toch ook geen 200 euro voor een pakje boter of wel dan?

Als je wilt zeuren doe het dan wel goed. ;)

Bwa, k wil gewoon zeggen dat je ze niet met dezelfde voze truken moet terugpakken. Er zijn andere manieren om dit te doen (bv zoveel mogelijk slechte reclame maken, e-mail enz.)

Maar laat mijn gemoraliseer deze draad iet tegenhouden (die stiekem wel ergens humor heeft;) )

Ja maar dat is veels te veel werk en dan hou ik geen tijd meer over om op synthforum te posten. Bieden daar in tegen is zo gepiept.

Bwoehaa :dubbel: :D

Ik heb net nog even die advertentie bekeken.
Gelukkig zijn de biedingen op Marktplaats niet bindend. Er is al meer dan 14.100.000 Euro geboden.

Voor dat geld zou ik toch wel wat anders kopen,....denk ik,...reeds.

Die gast zal wel denken; Wat is dit nou toch. Hoe kan dat nou,... :dubbel: :D

Origineel geplaatst door Mike Philco
Bwoehaa :dubbel: :D

Ik heb net nog even die advertentie bekeken.
Gelukkig zijn de biedingen op Marktplaats niet bindend. Er is al meer dan 14.100.000 Euro geboden.

Voor dat geld zou ik toch wel wat anders kopen,....denk ik,...reeds.

Die gast zal wel denken; Wat is dit nou toch. Hoe kan dat nou,... :dubbel: :D
en een lol dat sommige hebben

:gaap:

Back