groovebox van goud

Origineel geplaatst door Mike Philco
Ja,...ik vind dat prachtig. :frons:
ik heb ook weleens gehad op een ding van twee tientjes dat iemand steeds bood omdat er geen prijs bij stond
t begon bij een paar cent en na een mailtje dat ik zei dat ie zelf wel kon inschatten wat een goede prijs is bood hij een keer of 10 in een minuut totop de max (maw niemand kon overbieden)

en een lol!

:r :{

Het vervelendste van marktplaats.nl vind ik dat er veel bieders rondlopen die een net/fatsoenlijk bod doen en dan niets meer van zich laten horen. Ook niet als ik ze terug mail met de boodschap dat ik het wel ok vind.

Wat er nu met deze MC307 gebeurd is vragen om funbiedingen natuurlijk.

Overigens heb ik met een funbieding een keer een heel mooi orgel (Elka X705) op de kop getikt voor 5 Euro ! !
Die gast belde me terug en zijn verzoek was dat ik hem nu direct moest komen ophalen. Dat ding stond hem verschrikkelijk in de weg. Mooi toch? De advertentie was nog maar 5 minuten oud.

Laatst gewijzigd:
ik heb zojuist op een apparaat een nulltje te weinig geboden :o: en ik mag t ervoor hebben
ik zeg niks meer 8)

"onzin" biedingen vanuit de onderkant vind ik niks mis mee. Ik wil dat ding best hebben voor 4 tientjes. Dan kom ik hem nog wel ophalen ook *D

Op die manier ontstaat vanzelf een reeel bod. En die jongen ziet in dat zijn vragprijs ietwat bespottelijk is.

De lol gaat er juist vanaf als er 1 miljoen geboden wordt... Die gozer moet weer een nieuwe advertentie maken, en iemand die dat ding wil hebben kan niet meer bieden...

Heeft niet iedereen het recht om voor iets te vragen wat hij wilt? Of bepaal jij de limiet van de prijs die iemand mag vragen.

Origineel geplaatst door JugJug
Heeft niet iedereen het recht om voor iets te vragen wat hij wilt? Of bepaal jij de limiet van de prijs die iemand mag vragen.

Ja natuurlijk wat denk jij dan?!? We leven niet in een Democratie!

De laatste keer dat ik het gecontroleerd heb was er nochtans genoeg liefde en gratis injectienaalden voor iedereen.
Hmmm..."roofkapitalisme", toch wel een van de mooiere woorden uit de dikke Van Daele!

Back