logic output

DubKid

Bedorven lid
ik geloof dat ik er echt 6x over heen kijk maar ik ben nu al 3 kwartier aan het zoeken.. dus toch maar een n00b vraagje..

Ik werkte altijd met garageband echter heb ik vanochtend van iemand logic express gekregen om eens te proberen, ik heb echter nog geen midicontroller (ben naarstig opzoek), maar ik krijg geen output zonder.. de meters slaan gewoon uit als ik een sample afspeel maar hij zegt dat er geen midi in/out is.. kan ik hem niet gewoon op audio out zetten?

bvd

als je nieuw bent voor Logic doe je er best aan de bijgeleverde (help nemen bovenaan) gebruiksaanwijzing even te bekijken..

logic is nl. niet zo logic in het begin :stupid

ja in het begin is het inderdaad ff wennen dat je je tracks aan channels moet toewijzen..als je cubase of protools ofzo gewent bent is dat ff goed uitvissen en verwarrend. maar als je het eenmaal door hebt wil je neit meer anders!

Origineel geplaatst door Cloggy
Heb je de sample op een audio track geplaatst of een audio instument of midi track?

de 1ste vier standaard sporen zijn toch gewoon audio tracks? enfin ik zal t nog eens proberen zo dadelijk :)

Back