Disorientated Psycho [Hardcore]

Dime73

Stamgast
Heey,

Ik heb de afgelopen tijd best veel geproduced met onder andere als resultaat dit nummer. Ik vroeg me af wat jullie ervan vinden. Misschien is 'ie wel geschikt voor een toekomstige release, zou wel vet zijn.

Klik

Groetjes,

Diederik

goeie avond,

negatief:
De opbouw is nogal 'leeg'
Ik mis vocals.
en een degelijke mix out

positief:
kvind het een vette melodie, de kicks zijn erg lekkeur
en het nummer zit vrij correct ineen

besluit:
degelijke mainstream hardcore.... een mogelijke floorfiller en of partklapper
er zitten leuke best wel vernieuwende geluiden in
zeker en vast verder gaan! je komt er!

Opbouw mag wat interessanter.. Dat loopje met die snare gaat wat irriteren... Het begin moet echt opgevuld worden, klinkt te leeg, te eentonig, speel wat meer met je sounds en voeg wat meer toe om variatie te krijgen...

Melodie die erin komt klinkt goed.. Ook hier in de break mag de opbouw ook weer wat uitgebreider.. Het klinkt wat standaard, wat vocals zouden de break ook erg goed doen.. Die kunnen het geheel veel meer opfokken.. Die tussenkicks zou ik ook wat meer variƫren, het zijn steeds dezelfde, en worden te voorspelbaar..

De break in het midden komt te onverwacht, daar zou ik iets meer naar toe bouwen.. Het stopt ineens, en dan komt er weer een break..
Wat meer variatie in je track en sommige sounds, en wat meer gebruik van vocals zou het een stuk interessanter maken.. Je hebt zeker een leuke basis neergezet, maar ik zou hem als ik jou was nog iets verder uitwerken!
Good luck!

Heel erg bedankt voor de reacties. Ik ben al even aan het kijken naar wat geschikte vocals! Ik ben nu zo'n 1.5 jaar aan het producen. Hebben jullie tracks online staan?

Back