Niets zo erg dan een crashende computer door bijv. blikseminslag en al je muziek kwijt zijn. (been there).
Hooray, I got the T-shirt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niets zo erg dan een crashende computer door bijv. blikseminslag en al je muziek kwijt zijn. (been there).
en vandaag vanwege de aanhoudende hitte (meer dan 37 graden buiten) een lekker koud Belgisch biertje

De stroom stekkers of stekkerdoos uitrekken als het bliksemt, ramen dicht doen en vooral niet met je laptop onder een boom zitten.Niets zo erg dan een crashende computer door bijv. blikseminslag en al je muziek kwijt zijn. (been there).

Mijn productie geheim is GEEN INTERNET in je muziekhok.
En bier... wel bier.

Geen internet en geen games installeren op je computer.

maar dat je vastzit qua muziek heeft nutuulk weinig te maken met wat je daarna dan maar gaat doen; het gamen is gevolg, niet oorzaak...Ben nu iedere keer als ik een beetje vastzit met mijn muziek aan het gamen en raak ik dus weer afgeleid.

Praktisch beginnerstipje die ik nog niet gelezen heb hier:
Wanneer je een volgende dag verder gaat werken aan een track, sla dan eerst een kopie van het project op. Een backup als het ware. Soms zijn er van die dagen dat je de hele boel verkloot door teveel toe te voegen of iets dergelijks. Zo kun je altijd weer terug naar hoe het was. Ik doe dit ook tijdens het werken als ik op het punt sta grote veranderingen te maken.

van welk materiaal moet de constructie hoofdzakelijk gemaakt zijn?
rubberen stootbandjes voor wanneer de wip omlaag komt om de klap op te vangen is nutuulk ook niet geheel onbelangrijk...
maar die tip van 10 kutnummers is sowieso ende uberhaupt een goeie!![]()