Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bob303vs909
doe je best!!!!
Origineel geplaatst door MadR
moet je zijn monkeyworld maar eens luisteren .. is geen BC maar zeker erg diep !![]()
En het is gewoon zoals alert indirect zegt een bepaalde manier van sounds maken ...
stab -> res en bandpass filters -> delay ( terwijl je aan de cut of freq sweept enzow .. )
Eigenlijk kan je hun stijl me heel veel machines 'maken' .. behalve die dikke basslijnen dan ..
En die mastering welke zoals al gezegd is ook een deel uitmaaakt van de sound ..
Origineel geplaatst door bikkel
Is het niet gewoon een beetje freaken met midsweep EQ? Dat werkte ook altijd zo lekker op die Alpha Juno hoovers vroeger.
Ik heb helaas nog geen hardware variant van die filter-delay kunnen vinden.Origineel geplaatst door 154
Overigens heeft Ableton een filter-delay wat erg in de buurt komt, en ook nog eens uit de BC stal komt. Vertaal het naar hardware et voila.
Vraag me wel af in hoeverre de filters LFO-gekoppeld zijn en hoeveel er handmatig is. Volgens mij is het vnl het eerste, en kan het idd wel zijn dat daarna post-aux er wat gemidsweept wordt om de boel een beetje vaart te geven.
Origineel geplaatst door 154
Ik vrees dat je met enkel midsweep de 10+ minuten-tracks niet boeiend houdt...
Origineel geplaatst door MadR
waarom ik trouwens denk dat ze een k2000 + intern fx gebruiken is...

Origineel geplaatst door 154
Mmm, ben stiekem wel erg benieuwd naar deze bak
ns kijken of ik nog zon rack-versie kan opsnorren, hij is toegevoegd aan de (inmiddels weer veel te lange) wishlist..