kostenplaatje Soundlab-Minisynth

k.Ik werk de hele dag met een LFO van 1250kWatt.)
NOU BEN K TOCH WEL BENIEUWD GEWORDEN ,.. geigerteller!?! hei paal werker

Origineel geplaatst door Audiomoebe
Gaan we halen.

Bedankt voor het delen van je ervaringen.

Audiomoebe

haha
okdan lol
:o: samenwerken zie ikhier gebeuren

lol topicstaretr
de soundlab lag ook al eens in mn vizier voornamelijk omdat t weinig parts en "intellect:D ën solderen zou gaan kosten
kastje maken soo gefixedt

uiteindelijk ben ik gegaan voor een asm [half af al ] een semi modulair

ik denk dat asje zelf je print kan maken je bets wel een stukie goed koper en vrijer kan werken ,..
kijk naar de martin pters / en etaoin draad over hun totale zelf bouw modulair
en je ben super org
je kan je eigen modules ,..bedenken inje "never ending "system
*D
ik volg deze draad
:okdan:

Moet je de SL nog aansluiten op een versterker of kan je er zo al speakers aan hangen of kan er onversterkt alleen een koptelefoon aan?

er komt een flink signaal uit de SL, m'n sennheiser hd25 koptelefoon (met 70 ohm impedantie) gaat meer dan hard zat.

Ik gebruik gewoon eurocards printplaten.
Voor de behuizing 2 tekendozen op elkaar.

Het bouwen gaat helaas zeer traag vooruit, omdat ik er bijna nooit tijd voor heb.
Weet er trouwens iemand hoe ik gaten van groter dan 1 cm kan boren?

Ik heb geprobeerd met een vijl, maar dat is niet mooi
en in mijn boormachine gaan maar boren tot 1 cm of zo.

Attachments

• vco .jpg
    vco .jpg
    192,6 KB · Bekeken: 87
Origineel geplaatst door Groene ridder

andere boormachine gebruiken?

mooie layout trouwens! mijn complimenten voor degenen die zo masochistisch zijn dat ze dit soort projecten op experimenteerprint maken :D

Origineel geplaatst door Groene ridder
Ik gebruik gewoon eurocards printplaten.
Voor de behuizing 2 tekendozen op elkaar.

Het bouwen gaat helaas zeer traag vooruit, omdat ik er bijna nooit tijd voor heb.

Ik heb geprobeerd met een vijl, maar dat is niet mooi
en in mijn boormachine gaan maar boren tot 1 cm of zo.
Met zo'n boor moet dat lukken:
813278_RB_00_FB.EPS.jpg

er bastaan boren met een bevestigings schacht van 1 cm. Ik heb zelf bv. boor 13mm met een schacht van 10mm.
Die kan je gewoon kopen bij de doe- het-zelf zaak.
Er bestaat ook een konische boor die taps toeloopt en verschillende maten in een boor herbergd.
ik zal kijken voor een plaatje.

En dan bestaan er ook nog een soorrt pons.die worden veel gebruikt door installatie technieklui.Je boort een gaatje waar het draadeind door kan en eh...Dit wordt ingewikkeld.Ook hier een plaatje voor zoeken dus.

overigens is het wel raadzaam een boorkolom te gebruiken. Bij een handboormachine is het bijna niet mogelijk om de gaten precies in een raster of uitgelijnd te krijgen. Met een boorkolom of kolom waar je je boormachine in kunt zetten kun je nauwkeuriger boren.

Eh,ja.
Dat is wat ik bedoel.

Maar je boort in hout ,toch?Dan heb je speedboren ,die hebben een kleinere bevestigings schacht.
Daar heb je ook nauwkeurigere versies van.Die worden wel gebruikt voor pen/gat verbindingen.

Laatst gewijzigd:

Attachments

• rijketraditie01.jpg
    rijketraditie01.jpg
    18,9 KB · Bekeken: 95
@ Groene ridder: Wel op europrint,maar ik bedoel drie gaatjes per koperbaantje
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php?act=viewProd&productId=426

@R-ond: De middelste ,In haute couture van KLM ,een in donkerblauw afgebiest niemanddalletje.
Ik verzorg de smelten ,stel ze samen (Legeringtechnischer-wijs) en als ik de analyse heb gecheckt dan giet ik het uit.
Echt stoer.:gaap:

Ik vindt die ene in een 'utensilbox' wel wat hebben. Net zo'n B-film SF ding.

De allerlaatste spullen zijn besteld!!

Ik heb een perspex cracker-bewaardoos omgedoopt to ets bak.Er gaat 1.8 liter in dus ik heb er een schotje van perspex met siliconen in gelijmd.(Voor 1 liter).
Voor natriumpersulfaat moet de temperatuur vrij hoog zijn ,dus heb ik de aquariumverwarming bij m'n zus uit de prullenbak gevist.Daar was de thermostaat van stuk dus voor visjes veel te warm.
Sheets gehaald voor de lay-out.

De pret kan beginnen!!

Laatst gewijzigd:

Ik vond deze timer op basis van een 4060. Vervang de buzzer door een relais en er kan 220V mee geschakeld worden.
Deze dus: http://www.circuitsonline.net/circuits/view/106

Daar zit een denkfoutje.Hij 'Buzzt' na zoveel tijd en niet dat ie de ingestelde tijd lang 'Buzzt'.Dat had ik even verkeerd.
In dit geval schakelt hij het relais eventjes in na zoveel minuten i.p.v. zoveel minuten het relais te schakelen.

met siliconen in gelijmd.(Voor 1 liter)

Wel etsmiddel-bestendige siliconen gebruikt?

dus heb ik de aquariumverwarming bij m'n zus uit de prullenbak gevist.Daar was de thermostaat van stuk dus voor visjes veel te warm

Ik heb een 2 liter etstank, zo'n rechtopstaande. Maar ook daar zit gewoon aquariumverwarming in. Werkt inderdaad prima.

Daar zeg je zowat.ik wist niet dat er speciale bestond voor dit doel.
Ik heb die doorzichtige gebruikt voor aquaria.Ik hoop dat het de goede is.:confused:

Back