Hoi, ik heb sinds zaterdag mijn RS7000 en tot nu toe lukt alles wel een beetje, toch heb ik een klein vraagje dat misschien dom klinkt, maar is er een mogelijkheid om je filter instellingen terug standaard te zetten voor een bepaalde track? Heb al ondervonden dat ik wat aan die knoppen begin te draaien dat ik mee momenten mijn geluid niet meer terug krijg zodat het standaard klinkt, met de Effect Send zoals reverb en cutoff en resonance lukt het nog wel maar bv met de LFO is het soms wat anders. Of is het steeds terug gewoon draaien tot je zo dicht mogelijk bij de originele voice komt?
Nog een klein vaagje ivm die Pattern Patch, die voorgeprogrammeerde gebruiken jullie die of toch steeds de zelf geprogrammeerde.trouwens als je de voorgeprogrammeerde gebruikt kan je alleen bassdrum op de eerste 8 kanalen zetten dacht ik en de rest op de andere kanalen. Als je je pattern zelf programmeerd kan je elk geluid op elke track zetten.
Nog een klein vaagje ivm die Pattern Patch, die voorgeprogrammeerde gebruiken jullie die of toch steeds de zelf geprogrammeerde.trouwens als je de voorgeprogrammeerde gebruikt kan je alleen bassdrum op de eerste 8 kanalen zetten dacht ik en de rest op de andere kanalen. Als je je pattern zelf programmeerd kan je elk geluid op elke track zetten.