Reason geen geluid uit mijn boxen

Nadeem87

Ingeburgerd
Hoi,

Ik gebruik de keyboard CME UF6, maar ik krijg geen geluid via reason uit mijn boxen.

Nu zie ik dus wel reactie in reason (geluidsbar) en wanneer ik de test moet doen om te kijken of er een midi keyboard aanwezig is, lukt het ook!!

Maar er komt maar geen geluid... Zijn er mensen die dit ook hebben ervaren en misschien een oplossing hebben?!

Nadeem

Van mijn keyboard midi-out naar M-Audio Fasttrack pro Midi-in.

Dan heb ik nog 2 kabels aangesloten vanuit mijn m-audio naar mijn boxen toe.. (Die doen het gewoon correct, want muziek afspelen lukt gewoon)

Dat is het enige eigenlijk, signaal komt binnen bij reason! Maar geluid wilt zich niet hoorbaar maken uit de boxen.

Heb je al eens in de handleiding gezocht of is die te onduidelijk?

heb je al bij preferences gekeken? Daar kun je desnoods even signaal laten checken :)
succes!

Ik heb het ook in de preferences gechecked, maar alles is goed ingevuld.
Toen ik mijn keyboard voor het eerst gebruikte, deed ie het perfect. Maar opeens kwam er geen geluid meer uit mijn boxen..

Dus ik snap er echt nix van, de instellingen staan goed. Maybe ligt het aan de M-Audio Fast Track Pro..

Heel raar :(

Ook als ik het via Cubase gebruik, wil er ook geen geluid uit de boxen komen.. terwijl de signaal wel binnenkomt van mijn keyboard..

Maar cubase heb ik er dus al afgegooid omdat ik toch meer met reason wil werken, maarja.. het werkt maar niet!

Ga je Cubase dan weer doorverkopen dan?

Welke audiodrivers gebruik je?

Origineel geplaatst door fuse
Ga je Cubase dan weer doorverkopen dan?

Inkoppertje he fuse.... Scherp, heel scherp.....

Jah alles staat gewoon aan, en CUBASE haha, doorverkopen.. heeeel misschien :p

Maarja, uhmm de audiodriver Fast Track Pro voor Vista..

Origineel geplaatst door olav
Inkoppertje he fuse.... Scherp, heel scherp.....

Ben net wakker. :)

Maar ik weet iig genoeg. Wel jammer dat mensen het nog steeds blijven proberen ook al horen ze beter te weten. Maar goed, als je al zo'n lelijke rooie CME hebt heb je al 'straf' genoeg IMHO. :P

Kunt u mij een goede aanraden dan..?! Want ik wil hem best wel verkopen haha..

Tussen de 200 en 300 euro.. Just for midi ;)

Kijk anders even in je dialoog venster van de driver van je M-audio kaart.
Zorg er voor dat bijv. de sw return aanstaat en niet op mute.
En dat daarbij de output op de juiste kanalen staat bijv. op 1/2 en niet op 3/4.
De output moet op die kanalen staan waarop ook je speakers zijn aangesloten.

In preferences van Reason ook even "play in background" aanvinken.

Back