Hoeveel Juno 6/60's?

Hoeveel Juno 6/60's?

• Ja, gelukkig wel

Stemmen: 19 43,2%
  • Nee, staat wel op mijn verlanglijstje

Stemmen: 10 22,7%
  • Nee, vind ik niet interessant

Stemmen: 7 15,9%
  • Vroeger wel, nu niet meer

Stemmen: 8 18,2%

• Totaal aantal stemmers
    44
Origineel geplaatst door marcuuu
Ik snap de hype rond de juno 60 niet echt er valt alleen maar een soort geluid uit te halen. Je haalt er alleen maar z'n specifiek juno 6 / 60 / 106 geluid uit. Maar ja het zal wel aan mij liggen.

Ik heb een hele mooi Juno 60 gehad maar is weg gegaan om de reden hierboven. Maar toch is het een leuke bak. maar zeer beperkt. Een MS 20 vind ik veeel ene veeleeeleee malen leuker.

Ik heb alleen de 60 gehad en met de 6 en de 106 heb ik wel eens geklooit.

Origineel geplaatst door Chinetti
Het is maar wat je zoekt natuurlijk, de MS20 en de juno liggen qua geluid ook behoorlijk ver uit elkaar. Ik denk dat ik bijvoorbeeld minder lol zou beleven aan een MS20.
Eén soort geluid is ook wat overtrokken, de juno 60 is echt geen 'one trick pony', maar 't is inderdaad wel een typisch Roland geluid wat je er uit haalt. Dat doet verder niets af aan de synth, het is ook wel iets wat veel mensen nu juist wel willen als ze zo'n juno kopen. Love it or leave it...

Eén soort geluid vind ik ook wat overtrokken, maar stel dat de juno 60 een 'one trick pony' zou zijn; Dan is daar toch ook niks mis mee? Als de pony mooi genoeg is iig :)

Origineel geplaatst door renema
Ik had een van de eerste juno 60's en deze heb ik in Friesland verkocht. Na een aantal jaren miste ik het "juno" geluid toch wel en heb in Amsterdam weer een 2e hands gekocht. Toen ik deze ging ophalen bleek het apparaat in de door mezelf gemaakte flightcase te zitten. Ik heb dus mijn oorspronkelijke juno weer terug. :)

LOL. De vraag is dan meteen heb je er meer voor moeten betalen dan toen je hem verkocht had?

Back