kratarknathrak
All hail the dark lord!
Hahaha, die interviews! Al die gasten staan me daar een partij strak! Hahahah, kijk die ogen! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door rombraz
ja geeft zo nu en dan ook nog wel eens een party en heeft een wat dikkere kop gekregen ik herkende hem bijna niet weer

wel een leuk filmpje wat voor tafel heeft Ruffneck in de studio staan?
[veel van die gasten hebben nu kids (huisje boompje beestje) en andere zijn nog steeds klapgabbers
Origineel geplaatst door dsil
Of ze zitten hier op het forum![]()
Koele docu, echt nostalgia. Ik kan me nog goed herinneren dat toen ik de docu zag in die tijd, ik dat stukje met ruffneck helemaal te gek vond. Lekker tweaken die EQ sweep! En hij had gelijk, er zat (meestal) veel meer sfeer in de ruffneck platen. Mede door al het getweak!
Origineel geplaatst door 1pauluzz1
Die gozer in zn kist hoort te liggen heeft anders een aardig bedrijf opgezet http://www.cardiac.nl/index.php![]()
Origineel geplaatst door dsil
Alleen een beetje zonde voor patrick dat zijn bedrijfjes failliet zijn gegaan. Hij heeft toch al redelijk veel goeds gedaan voor de nederlands muziek scene, maar voor hem pakt het nooit zo goed uit (ben benieuwd waarom trouwens, hij was toch min of meer de eerste met een goed lopende internetplatenzaak (www.sector-1.com) die nu niet meer van hem is.)
Hij is wel een doorzetter, en cardiac loopt nu best goed volgens mij!
Nu jij nogOrigineel geplaatst door deniax
mijn 909 is van patrick geweest. Kan goed zijn dat je hem op zijn releases heb gehoort![]()