brainstormen over een nieuwe SF meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Voor mij ook vlakbij...

Vanuit praktisch oogpunt: maar dan zou het dus 's middags meeting zijn en 's avonds 'concert'? (= uitgebreide jamsessie?) Is daar plek voor in Doornroosje of Merleyn in een weekend?

nijmegen is lekker dichtbij. Als je doornroosje of merleyn zou kunnen regelen, zou dat helemaal tof zijn :okdan:

Ik zal morgen eens gaan lullen met mensen over dit idee. In wat voor tijdsbestek denken we dan aan? Over maandje of twee? Kunnen we het goed aankondigen en het een en ander regelen...

En aan hoeveel beoekers denken we dan??

Ik denk dat een zaterdagmiddag het meest praktische is. Vaak is er zaterdag 'n Planet Rose. Nederlands oudste clubnacht (al zo'n 14 jaar)

Aangezien ik zelf de techniek doe zijn de kosten behoorlijk laag voor Doornroosje. Bij Merleyn zitten we met een groot probleem: Buurman is restaurant dus geen herrie tot 21:00 uur.

Vooral als we 'n paar dansbare acts hebben voor weinig kunnen we misschien de kleine zaal bezetten tijdens de Planet Rose.

Ik zit te denken aan eind mei begin juni...

ik weet niet, maar op een meeting is het ook wel fijn als je spul kan testen zonder dat je
doof wordt van 1 of andere overstuurde 909...

vorige keren was dat goed geregeld.... is die optie ook aanwezig in doornroosje?

Gewoon koptelefoons meenemen, toch? Verder klinkt het wel okee allemaal, wat mij betreft. Wat waren +/- de bezoekersaantallen op vorige SF-meetings?

Vooral als we 'n paar dansbare acts hebben voor weinig

Suggereer je daarmee dat de meeting open gaat zijn voor iedereen die toevallig langskomt? Want ik vond de "alleen toegang voor mensen die zich aangemeld hebben" die voorheen gehanteerd werd wel een veilige gedachte (voor alle meegenomen apparatuur...). Als iedereen zomaar vanaf de straat naar binnen kan moet je toch wat meer op je spullen letten.

ja kop telefoons idd, maar graag ook een ruimte waar je dus niet doof gestampt wordt,
een beetje lullen/uitleg over apparaten is leuk.

Bij Doornroosje loop je niet zomaar binnen vanaf de straat :-)

Als er 's avonds 'n dans avond is en er zijn mensen die live willen, dan zou dat mooi zijn. Dat bedoel ik ermee.

Soort van: Back Room hosted bij SF!

Maar wat Etaoin (denk ik) bedoelt: waar laten mensen 's avonds hun spullen? Want als die SF-backroom (klinkt, uhm, 'interessant'... :D ) open is voor iedereen, dan is het niet handig als daar iemands ARP2600 nog staat te blinken.

Gewoon een praktisch puntje. :)

Heb genoeg plekjes daar, met alarm, om dinge achter slot en grendel te zetten.
Dus veilig spullen weg zetten is geen probleem.

Het is een pop podium met 'n volledige PA voor twee zalen...

http://www.doornroosje.nl/Content.aspx?id=40

Utrecht midden in het land.

Laten we eerlijk zijn... Niemand rijd vandaag de dag nog voor de lol naar utrecht.

Da was ik ook... maar dan mobiel.

Heb effe na gevraagd, 'n dagje de kleine zaal van Doornroosje huren kost mij als personeelslid zo'n €50.
Dan hebben we licht, geluid en koffie/thee. Kratje bier nemen we zelf wel mee. Koelkast staat er ook...

Podium delen zijn er zat (om synths te stapelen)

Het is alleen de vraag nog of mensen 's avonds muziek willen maken. Als dat zo is zou ik het liefst demo's hebben. Zodat Darko (de boeker) weet wat ie boekt.

Da was ik ook... maar dan mobiel.

Heb effe na gevraagd, 'n dagje de kleine zaal van Doornroosje huren kost mij als personeelslid zo'n €50.
Dan hebben we licht, geluid en koffie/thee. Kratje bier nemen we zelf wel mee. Koelkast staat er ook...

Podium delen zijn er zat (om synths te stapelen)

Het is alleen de vraag nog of mensen 's avonds muziek willen maken. Als dat zo is zou ik het liefst demo's hebben. Zodat Darko (de boeker) weet wat ie boekt.

Nou dat begint wel serieze vormen aan te nemen zo....ik ben wel in voor een live set:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back