Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kick: sample
bass: virus c
Hij resoneert ook wel grappignew nu-style
![]()
Mijn laatste probeersel met een pitched kick![]()

Laat es horen dan.Is dit de nieuwe "Maak Bewust Kut Herrie" topic???
Pak maar hardware. Is veul makkelijker.
808 kick naar mixert. Via AUX naar MS10 audio in. Leuk loopje met 101 maken en CV uit van 101 naar iets in van MS10 en klaar!
heb je al geprobeerd er iets achter te zetten? bv baslijntje? Valt de kick niet in het niets dan..? heb het idee dat hij nog wat leeg is namelijk..
verder klinkt hij wel.. ok, beetje early hardcore kickie.. (of wil je dat nie horen? )

):Laat es horen dan.
Edit even bezig geweest (hetzelfde als de eerste alleen met heel veel rotzooi er door):
Je wilt denk ik te snel. (heb ik ook vaak) Zal morgen is proberen mijn kick te posten... (dit is niet mijn werk systeem)
Ben benieuwd.Klinkt lekker strak, maar mag toch wat meer naar voren komen tov dat synthjetnx Dime,
Hier nieuw stukje snippet![]()

@ CVOVCA
Je kick klinkt meer als een hardcore bassdrum. Nu klinken hardstyle en hardcore bassdrums niet heel erg veel verschillend, toch worden ze net op een andere manier gemaakt.
Persoonlijk vind ik hardstyle kicks stukken moeilijker te maken. Ben er nu mee mee aan het oefenen, zal deze week eens een stukje posten.

Is dit de nieuwe "Maak Bewust Kut Herrie" topic???
Pak maar hardware. Is veul makkelijker.
808 kick naar mixert. Via AUX naar MS10 audio in. Leuk loopje met 101 maken en CV uit van 101 naar iets in van MS10 en klaar!