Varierende Hardstyle Bassdrum

kick: sample
bass: virus c

Hij resoneert ook wel grappig :) new nu-style *D

Deniax, jouw lead sounds zijn erg goed! Maar ze vallen in het niet bij je kick vind ik! Zal ik je helpen bij het maken van een betere? Je muziek zal dan echt pro klinken denk ik. Ik upload wel even wat binnenkort.

tnx Dime,

Hier nieuw stukje snippet :dj:

Attachments

• dnx_low29.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 138
Is dit de nieuwe "Maak Bewust Kut Herrie" topic???

Pak maar hardware. Is veul makkelijker.
808 kick naar mixert. Via AUX naar MS10 audio in. Leuk loopje met 101 maken en CV uit van 101 naar iets in van MS10 en klaar!

808 kick naar mixert. Via AUX naar MS10 audio in. Leuk loopje met 101 maken en CV uit van 101 naar iets in van MS10 en klaar!
Laat es horen dan.

heb je al geprobeerd er iets achter te zetten? bv baslijntje? Valt de kick niet in het niets dan..? heb het idee dat hij nog wat leeg is namelijk..
verder klinkt hij wel.. ok, beetje early hardcore kickie.. (of wil je dat nie horen? )

heb je al geprobeerd er iets achter te zetten? bv baslijntje? Valt de kick niet in het niets dan..? heb het idee dat hij nog wat leeg is namelijk..
verder klinkt hij wel.. ok, beetje early hardcore kickie.. (of wil je dat nie horen? )

Haha Early is wel mijn ding

Maar ja nu ff niet hea :P
Thanks voor de tip

Edit even bezig geweest (hetzelfde als de eerste alleen met heel veel rotzooi er door :():

Attachments

• Hardstyle Kick 2.mp3
    376 KB · Bekeken: 131
Laatst gewijzigd:
Laat es horen dan.

Opnemen... moeilijk. Zal morgen es zut aansluiten die opneemt op iets anders dan TDK SA90.

Nou.. effe Renoise gepakt maar. Tracks renderen naar wav gut sneller dan hardware opnemen...

Maaruuuh zoiets als dit. Maar dan VIEZER!

Attachments

• HARDER.mp3
    406,7 KB · Bekeken: 124
tnx Dime,

Hier nieuw stukje snippet :dj:
Klinkt lekker strak, maar mag toch wat meer naar voren komen tov dat synthje:)

@ CVOVCA

Je kick klinkt meer als een hardcore bassdrum. Nu klinken hardstyle en hardcore bassdrums niet heel erg veel verschillend, toch worden ze net op een andere manier gemaakt.

Persoonlijk vind ik hardstyle kicks stukken moeilijker te maken. Ben er nu mee mee aan het oefenen, zal deze week eens een stukje posten.

@ CVOVCA

Je kick klinkt meer als een hardcore bassdrum. Nu klinken hardstyle en hardcore bassdrums niet heel erg veel verschillend, toch worden ze net op een andere manier gemaakt.

Persoonlijk vind ik hardstyle kicks stukken moeilijker te maken. Ben er nu mee mee aan het oefenen, zal deze week eens een stukje posten.

Oude hardcore kicks maken is maar 1000 euro. :P

Als je voor de TR-909 sound gaat dan.

Moeilijk is relatief :kimono:

Luister eens naar Zany & The Prophet - 384.000

Luister goed naar de punch, en luister goed wat er 1/3e maat voor zit ;)

Jouw kick klinkt naar niets. Ondanks je "o zo vette" hardware. Het lijkt mij bovendien helemaal niet veel makkelijker om hardware te pakken. Als je tenslotte hardware opneemt wordt het ook gewoon een digitaal signaal. Waarom dan niet gewoon direct digitaal beginnen? Je zou ook gewoon een 808 sample kunnen gebruiken die iemand anders heeft opgenomen uit een echte drumcomputer.

Het stukje hieronder komt uit mijn keuken:

Knallen

Back