Statiq
Hardstyle
Statiq, hier heb ik wat met de EQ gespeeld op jouw stukje...
Wat ik precies gedaan heb:
Ik heb natuurlijk alleen jouw geheel, dus kan niets per channel doen, ik heb alles een heel stuk zachter gezet.
EQ erover, het mid ietsje meer eruit laten springen, tevens een piek bij de 45~55hz.
Als je namelijk het volume van je bass harder zet, gaat de bass overheersen, reroute alle channels van je kick naar 1 algemene channel op je mixer, noem die kick of whatever, ga daar spelen met EQ om je kick in zijn geheel aan te passen.
Je kunt 't beter niet over de master doen, omdat je ook lage tonen met je synth haalt, die dan ook harder zullen gaan
Kijk maar wat je mooier vind. Maar nu je alles zachter hebt gezet, heb je natuurlijk ook meer ruimte om je punch harder te maken!![]()
Thx voor de tips
Maar ik heb maar 1 kick layer. Die staat op een aparte channel natuurlijk. Maar ik kan nog steeds niet de lange toon weghalen, hij klapt gewoon niet. De mid wel maar de sub n iet
Gewoon verschillende noten zetten in een piano roll toch. Nja me bass is 1 layer bedoel ik, en daar moet meer sub in. Maar dan krijg ik 1 lange toon. Ik probeer die punch van jou ff 

zo vind ik hem lekker horen..