Varierende Hardstyle Bassdrum

@ Statiq : Wrm maak je niet je eigen shizzle? Altijd maar NC-afkooksels (al lijken ze er wel hard op , alleen je punch is nog niet lekker)....
Probeer eens je eigen sounds te maken , niet met de gedachte een ander z'n sound te ''lenen''. Is ook leuk en als er dan iets vet uitkomt is het helemaal van jezelf. ;)

Hier is de punch en de bass

Attachments

• kick 17-01-2010 alleen punch en bass.mp3
    197,2 KB · Bekeken: 95
Hier is de punch en de bass

Hey Roy, je kick is is niks mis mee, maar je bas flopt.. probeer een beetje aan te klooien met adsr miss krijgt je bass meer het beukende effect..
waar maak je die mee trouwens ??

Hey Roy, je kick is is niks mis mee, maar je bas flopt.. probeer een beetje aan te klooien met adsr miss krijgt je bass meer het beukende effect..
waar maak je die mee trouwens ??

Kijk dat zal ik straks gaan proberen ik wil er ook nog een soort van kraak ik gaan maken alleen krijg ik die niet helder;{

en dit heb ik gemaakt met Hydra

@D-Wh!te
je kick mist de punch, je hebt wel genoeg laag.
probeer daar een beetje aandacht aan te besteden, veder ben je goed op weg :)

Na nog effe een keer te beluisteren, hoorde ik inderdaad dat ie weinig punch had!! dus heb nog effe lopen kloten en geprobeerd een betere punch er onder te zetten.

Attachments

• D-White - Scope DJ.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 99
Kijk dat zal ik straks gaan proberen ik wil er ook nog een soort van kraak ik gaan maken alleen krijg ik die niet helder;{

en dit heb ik gemaakt met Hydra

Je hebt in de pitch-up sectie AMT & Decay, daar kan je meer het punchy efect mee krijgen, de kraak kan je op meerdere manieren maken, makkelijkste is door camelphat aan te schaffen en daar mee te gaan experimenteren :okdan:

succes

Je hebt in de pitch-up sectie AMT & Decay, daar kan je meer het punchy efect mee krijgen, de kraak kan je op meerdere manieren maken, makkelijkste is door camelphat aan te schaffen en daar mee te gaan experimenteren :okdan:

succes

De camelphat heb ik daar vanavond maar eens mee gaan klooien

en ik ga proberen dat punchy effect te krijgen in de pitch-up sectie

Homeboy bedankt voor de tips:halleluja

@ Statiq : Wrm maak je niet je eigen shizzle? Altijd maar NC-afkooksels (al lijken ze er wel hard op , alleen je punch is nog niet lekker)....
Probeer eens je eigen sounds te maken , niet met de gedachte een ander z'n sound te ''lenen''. Is ook leuk en als er dan iets vet uitkomt is het helemaal van jezelf. ;)

Omdat ik dat gewoon heerlijke kicks vind! En ik vind het niet lenen, het heeft toch een beetje mijn eigen draai eraan

:mega:

Attachments

• Kick kick kick kick kick.mp3
    580,8 KB · Bekeken: 88
Heb nu een korte kick uit microtonic wat bewerkt met camelphat, ohmicide en eq voor de punch, en een sinus uit junglist voor de bass maar het is nog niet naar mijn zin. Iemand nog tips of die weet wat ik verkeerd doe?

Attachments

• punch.mp3
    601,3 KB · Bekeken: 84
Back