Statiq
Hardstyle
Klinkt echt lekker
Ik heb zelf de punch en het laag wel lekker alleen de kraak wat jij hebt die krijg ik nog niet zo goed![]()
Thx
Laat is horen wat je heb danFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt echt lekker
Ik heb zelf de punch en het laag wel lekker alleen de kraak wat jij hebt die krijg ik nog niet zo goed![]()
Laat is horen wat je heb danThxLaat is horen wat je heb dan

Vind hem nog steeds lekker, maar netzoals Aftershoq zegt "je mist de punch een beetje"En is die nu nog goed? Ik wil die mid namelijk lekker sterk hebben
Hey Roy, je kick is is niks mis mee, maar je bas flopt.. probeer een beetje aan te klooien met adsr miss krijgt je bass meer het beukende effect..
Hey Roy, je kick is is niks mis mee, maar je bas flopt.. probeer een beetje aan te klooien met adsr miss krijgt je bass meer het beukende effect..
waar maak je die mee trouwens ??

@D-Wh!te
je kick mist de punch, je hebt wel genoeg laag.
probeer daar een beetje aandacht aan te besteden, veder ben je goed op weg![]()
Kijk dat zal ik straks gaan proberen ik wil er ook nog een soort van kraak ik gaan maken alleen krijg ik die niet helder
en dit heb ik gemaakt met Hydra
Je hebt in de pitch-up sectie AMT & Decay, daar kan je meer het punchy efect mee krijgen, de kraak kan je op meerdere manieren maken, makkelijkste is door camelphat aan te schaffen en daar mee te gaan experimenteren
succes

@ Statiq : Wrm maak je niet je eigen shizzle? Altijd maar NC-afkooksels (al lijken ze er wel hard op , alleen je punch is nog niet lekker)....
Probeer eens je eigen sounds te maken , niet met de gedachte een ander z'n sound te ''lenen''. Is ook leuk en als er dan iets vet uitkomt is het helemaal van jezelf.![]()
Vind hem nog steeds lekker, maar netzoals Aftershoq zegt "je mist de punch een beetje"
gebruik je sidechain ??
wat is datzoek maar eens wat op op you-tubeNee?wat is dat
nice man, hoe maak je zulke kicks en punches?