LocalOverdose
Ingeburgerd
Ik weet nie waar jij je kicks mee overstuurt maar je kan ook eens andere plug in's ervoor zoeken maybe dat het daar aan ligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet nie waar jij je kicks mee overstuurt maar je kan ook eens andere plug in's ervoor zoeken maybe dat het daar aan ligt.
(Ik had em op 32bit) Gelukkig ligt het niet aan de plugins. Ik werk er zeer prettig mee. Allemaal bedankt voor jullie hulp. Het probleem was inderdaad mijn instellingen.(Ik had em op 32bit) Gelukkig ligt het niet aan de plugins. Ik werk er zeer prettig mee.
@ Eraser. Geloof me na een tijdje prutsen lukt het je en dan maak je zo een paar kicks. Ik heb me er flink in verdiept. Mijn eerste kicks waren ook niet veel soeps. En na een tijdje proberen en de tips van hier te lezen weet ik opeens wat ik moet doen. Kicks maken wat voorheen een probleem was lukt nu en is geen probleem meer.
Gewoon blijven proberen en af en toe wat posten.![]()

. Links van de time knop heb je de Mul en de Pitch, op dat gedeelte doel ik. Of stretch jij in Slicex?
Zorg dat het goed op elkaar afgestemd staat en de een niet te hard maar een mooi geheel.

.

weer een stukje test.
tips?![]()