Nice kick!Thanks iedereen voor de positieve feedback.Heb ondertussen hem zo gemaakt dat die op hoog pitchen lekker zo'n 'Poing' effect maakt
Maar, je timing in het begin klopt volgens mij niet helemaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nice kick!Thanks iedereen voor de positieve feedback.Heb ondertussen hem zo gemaakt dat die op hoog pitchen lekker zo'n 'Poing' effect maakt
@ nu-style
Nogal erg dunnetjes.
Maar het is een goeie basis !
----
Oud dingetje wat al stukken verder is uitgebouwd.
@ nu-style
Nogal erg dunnetjes.
----
als je uit een vst al geen goede sounds kan halen, dan haal je dat uit de ti(2) al zeker nietBen nu ook in het bezit van een Virus TI, daar moet toch een vette lead uit te halen zijn maar, die ben ik na aan het ontdekken.
Statiq, synth nog wat scherper maken.. springt nog niet genoeg uit je mix.
Nu nog een goeie lead erbij 
@Iedereen
Thanks voor de goeie feedback, kan helaas niet echt tracks maken doordat mijn pc het echt niet meer trekt. Als ik meer dan 4 vsts laad loopt het boeltje al zowat vast.
@NessPJ
Kick is erg goed! Vibreert lekker doorNu nog een goeie lead erbij
En de punch mag nog wat harder en krachtiger.
Ik heb ook nog me kick wat aangepast, ik heb het laag nog wat dikker gemaakt en nog wat met de equalizing gespeeld.
als je uit een vst al geen goede sounds kan halen, dan haal je dat uit de ti(2) al zeker niet![]()

hou toch je kop het gaat hier om de kick...

@ nu-style
Nogal erg dunnetjes.
----
Lekker hoor vooral als hij omhoog pitch.
Dat poing geluid (weet niet hoe dat heet) komt dat nou van een drum synth of is dat i een geluid van een synth wat mee loopt.
dat zou ik nou wel eens willen weten
succes