Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik dus ook niet@ Basiq: In de climax lijkt er toch een en ander mis te lopen. Het lijkt of de punch van je kick niet altijd samenvalt met het ritme. Ik weet niet echt wat het is... Goeie opbouw en sounds wel.
Zal een ff in mn punch sequence kijken, misschien dat er iets misloopt daar. Of bedoel je dat ie gewoon langer moet?
Het is weer festivalseizoen, dus de anthems vliegen ons om de oren.
Synthforum kan dan niet achterblijven natuurlijk .....
Vocalen door MC P-tor a.k.a. Da Pope
![]()
@fanjus
Om te beginnen zit er totaal geen goede sub in de kick, maak eens een stevige sub en plak die eronder.
Daarna jou tok, die klinkt totaal niet, probeer die eens goed te tweaken / eqen om de irritante frequenties eruit te halen of als het echt liet lukt, gebruit een sample tok en kom er later nog eens op terug. Ook de Tail heeft veel eqing nodig, probeer maar eens wat uit en kijk hoe het dan klinkt.
@Quantum
Kan je die kick eens posten, maar dan als je hem pitcht?
@Kevv
Ik denk dat je al veel kunt verbeteren door zwaar te oversturen en dat dan op te vangen door een eq, probeer met camelphat eens de tube en de mech distortion op iets van 75 %
@Niel
Ik weet niet of dit eigenlijk onder hardstyle valt, ik vind t best vet, maar tis niet echt mijn smaak zegmaar.
----------------------
Ik heb ook weer iets geknutseld, eigenlijk is het al een tijdje af, het is de kick van mijn nieuwste track, maar ik dacht van ik deel hem ook even met jullie
Melo is Wasted Penguinz - Crea Diem
Ik, persoonlijk, ben geen voorstander van layeren. Ik zie dat meer als het plakken van een poreuze band. Je kunt mijns inziens beter de band vervangen (ander bron geluid). Uiteraard kun je eens rond testen met layers, om te luisteren hoe het klinkt. Bij mij klinkt vaak de pitch niet mooi. Dat is echter mijn persoonlijke mening.
Ik heb hier een voorbeeldje van hoe ik vaak te werk ga, ik probeer zo min mogelijk effecten te gebruiken en probeer per effect, het resultaat echt te sturen in wat ik als eindresultaat wil horen.
Iedereen werkt anders, maar wie weet help ik er iemand mee.
Punch niet meepitchen, verder klinkt het best leuk, vind de kick niet helemaal mooi afgewerkt. Een filter/amp controller zou nice zijn (ik vind de kraak persoonlijk te lang)
Verder lijkt het alsof je de stem veel lager hebt gezet waardoor het tempo gigantisch laag is.
nog een serieuze reactie ook, hulde. Je hoeft het nr niet zo serieus te nemen.
Of terwijl, een ideaal k#.Het is weer festivalseizoen, dus de anthems vliegen ons om de oren.
Synthforum kan dan niet achterblijven natuurlijk .....
Vocalen door MC P-tor a.k.a. Da Pope
![]()