Er is een conversie programma, bij het branden moet je goed opletten of de brander het type eprom herkent. Er zijn verschillende voltages soms nodig, daarnaast kan het leegmaken door uv licht wel enige tijd in beslag nemen. Nieuw zijn de eprom erg duur, je kan ze soms in ebay vinden gebruikt en die moet je weer leegmaken met uv licht (erase).
Heb het ding niet mee kunnen nemen van de week. Maar er belde gisteren een gast dat ie voor me klaar ligt. Gast uit Eindhoven gaat hem mee nemen van Born naar Eindhoven. Dan is ie snel bij mij!!!!! Duurt nog effe, maar misschien ken ik dan eindelijk PROMMEN!!!!!!!
Ik heb zojuist bij willem.org een programmer besteld.
Nou nog ff een bedrijf vinden waar ik printen kan laten maken en dan ga ik gewoon m'n drumtraks verder modden..en netter dan de vorige keer (20 jaar terug)
Momenteel de keuze uit 4 verschillende Kicks mbv switches op de achterkant, 2 verschillende snare/rim chips en 1 van de 2 percussie roms is ook omschakelbaar.
Ik heb inmiddels 1 eprom met m'n Drumtraks Hat en een 909 Hat gemaakt.
Alleen klinkt de 909 hat niet helemaal zoals ik zou verwachten.
De Pitch is net een ietsje te laag....
Heb je dat conversie programma gevonden neuro? Of alles from scratch geschreven?
Ik hoor net dat me pa vermoedelijk nog een setje van een progger en eraser heeft staan. Wel uit de jaren 80 maar ik wist dat omdat er iig nog eporms in het huis lagen.
Tja als je die progger niet aan je pc kan hangen heb je er nog niets aan.
En dat conversie programma is te vinden op de site welke mansher al noemde (electrongate)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.