L Langwani Ingeburgerd Lid sinds 13 juni 2006 Berichten 58 22 oktober 2007 #1 Vraag aan iedereen die hier ervaring mee heeft..... Ik heb ooit vernomen dat een Oberheim DMX, qua sounds te tweaken is Mijn vragen zijn hoe kan ik dit doen? of kan ik dit laten doen en wat kost dat? Alvast bedankt voor de reacties
Vraag aan iedereen die hier ervaring mee heeft..... Ik heb ooit vernomen dat een Oberheim DMX, qua sounds te tweaken is Mijn vragen zijn hoe kan ik dit doen? of kan ik dit laten doen en wat kost dat? Alvast bedankt voor de reacties
Sly Dog Tweak, Sample, Loop. Lid sinds 18 februari 2003 Berichten 3.966 Locatie Leeuwarden 22 oktober 2007 #2 Bericht door een moderator: Verplaatst naar het juiste subforum.
Hazes Vind ik leuk Lid sinds 19 december 2002 Berichten 6.361 Locatie Arnhem 22 oktober 2007 #3 In deze thread vond ik zojuist deze link Scheelt weer wat typ-werk.
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.772 Locatie G'chem 22 oktober 2007 #4 Oberheim Prommer For real oldschool sampling
Boemtsjak tsjinge tsjinge boemtsjak Lid sinds 12 december 2001 Berichten 2.011 Locatie Noord-Holland 22 oktober 2007 #5 Tja, wat versta je onder tweaken? vcf cutoff tweaken? pitch tweaken? andere geluiden erin? In het laatste geval zou ik je wel kunnen helpen.
Tja, wat versta je onder tweaken? vcf cutoff tweaken? pitch tweaken? andere geluiden erin? In het laatste geval zou ik je wel kunnen helpen.