Vraag over FL Studio

ty!:okdan:

Heb het vroeger volledig uitgelachen dat program, maar zoals met vele dingen in het leven heb ik geleerd toe te geven als iets veranderd. Heb daar totaal geen probleem mee, integendeel.:)

solsleutel.gif

whaa wacht maar tot januari , krijg je gratis update......ben je weer :D

dat gratis updaten van fl dat maakt het de shit.....

TOP!!!!!!!!!!!
straf eigenlijk hè?

CUBASE IS "OUT"! uit de MODE gewoan!!!!!!!! :D :D :D

(denk dat velen dit al gesnapt hebben, maar het lekker voor zichzelf houden anders word het ook missch...... :bekdicht: )

die donkere kleuren en iets meer verhulde, vertaalt ook meer de binnekant van de ' mind ' daar waar ideeen vaag ontstaan, blijf je helemaal op dezelfde golflengte qua sfeer en verandering. Het is gezelliger gewoon dan die klinische, te opgelichte witgrijs-schrijfbloknotestyle a la cubase/sonar/logic etc....

Hieeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!:) :)

Origineel geplaatst door Prophet
die donkere kleuren en iets meer verhulde, vertaalt ook meer de binnekant van de ' mind ' daar waar ideeen vaag ontstaan, blijf je helemaal op dezelfde golflengte qua sfeer en verandering.

wat een bullshit :D

die die donkere kleuren, vindt ik juist kut....heb het liever juist wat meer basic(zoals reaper)lekker overzichtelijk

je ziet niet eens goed de bars in pianoroll, is wel te zien maar net KUT......maar voor de rest :okdan: :bekdicht:

en heb je die granulizer al geprobeert?, ken geen betere....kan je super lange 909 kicks maken

met de update?? mailen mailen die gebreken! :D

die granullendraaier nogni geprobbert ;) illchecktatout!

ps: eik nee, die reaper is weer cubasecloned (blocknote streepjes)
voor de rest misschien goede soft,ik ken het niet

Origineel geplaatst door plieuw
Waar ik wel wat van verrast was gisteren is dat ik vergeten was van pattern te switchen en alles al in 1 pattern had gevogeld, nadien vond ik maar geen optie om dat uiteen te splitsen om in songmode de delen apart te gebruiken. Het is maar een weet natuurlijk....

de weet.......die groene hokkies naast mute in je pattern-mode daar kan je selecteren wat je wilt en (rechter muisknop)dan komt het neer op copy paste.....control c ,control v (of x), zo maak je er weer losse patterns van voor in je songmode.

Je kunt wel patterns opslitsen hoor per kanaal.

-ga naar je playlist
-selecteer het betreffende pattern
-rechtermuis knop: Split by mixer channel (zo iets is het)
-Dan heb je alle losse instrumenten vanuit 1 pattern netjes op een rij.

:D :D :D bedankt MULDER MAN scheelt weer copy paste.............:halleluja

die fruity grappen die nergens uitgelegt worden :D

Origineel geplaatst door MULDER MAN
Je kunt wel patterns opslitsen hoor per kanaal.

-ga naar je playlist
-selecteer het betreffende pattern
-rechtermuis knop: Split by mixer channel (zo iets is het)
-Dan heb je alle losse instrumenten vanuit 1 pattern netjes op een rij.

das vasco da gama M8!*D

:okdan: :okdan:

weet iemand misschien hoe je in FL Studio stukjes in je Pianoroll kan copieren, en weer kan plakken, zodat je niet telkens hetzelfde overnieuw hoeft te doen??

Back