Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koekebakker
Qua functionaliteit zijn beide versies gelijk. Ik leef al jaren gelukkig met de instapversie. Sytrus en DirectWave mogen
me gestolen worden. [/B]

Die audiokwaliteit is al jaren hetzelfde als cubase of wat dan ook. Het is alleen een kwestie van Sampler Interpolation aanpassen naar 512 (in het export scherm). Vrij logisch, alleen zien veel mensen dit over het hoofd en beweren vervolgens steenvast dat FL kut klinktOrigineel geplaatst door Prophet
is de audiokwaliteit in 7 nu al hetzelfde als in Cubase sx?
Eigenlijk is het een echt PRO programma geworden. Alleen het copy/pasten van pianoroll events in groep dat lukt toch niet volgens de handleiding shift/links muisknop na selectie. Heb wel 6 en niet 7 demo.Misschien moet ik 7 maar eens demo-en of gaat et niet in pianoroll?

klanktechnisch OK is dan is dat gewoon top!Origineel geplaatst door Jellow
Die audiokwaliteit is al jaren hetzelfde als cubase of wat dan ook. Het is alleen een kwestie van Sampler Interpolation aanpassen naar 512 (in het export scherm). Vrij logisch, alleen zien veel mensen dit over het hoofd en beweren vervolgens steenvast dat FL kut klinkt![]()
Origineel geplaatst door bikkel
Die modus heb je alleen als je een mixdown doet volgens mij.
Cubase kan die kwaliteit wel real-time leveren.
Origineel geplaatst door plieuw
kan wel vanaf fl7.......realtime
64, 128, 256, 512-point Sinc methods provide increasing quality interpolation, but they are also very slow. We recommended that you use at least 64-point Sync on your final render, or better still, the maximum Sync value that you are prepared to wait to finish rendering.

)