Meest belachelijke synth namen

Eko PONYSYNTH (maar op zich wel een grappig instrumentje)

Wat dacht je van de banana van de duitse firma EEH, min of meer een Oberheim OBXa clone.
Hoe kom je erop om een synth banaan te noemen :?

Een parkiet maakt dan nog muziek. Een banaan daarentegen...
Nou... Ik heb een paar jaar terug toch een band (Hompfdinga) gezien die (elektrische?) bananen gebruikten...

399736ccb1c311e2b0f722000a9f18db_7_zpsqzgc0vpn.jpg

Ik ben zo'n eigenwijze flapdrol die hardop durft te roepen dat carnaval en muziek helemaal niets met elkaar te maken hebben...dus waarom heeft Emu in godsnaam dit ding zo genoemd??? Met zo'n naam verkoop je er toch echt helemaal niets van?!

Wat een foute naam!

s17297-2.jpg

Wel eens van Braziliaans Carnaval en andere tropische feesten gehoord? Knappe jongen als je dat allemmal kunt meespelen.

Ik ben zo'n eigenwijze flapdrol die hardop durft te roepen dat carnaval en muziek helemaal niets met elkaar te maken hebben...dus waarom heeft Emu in godsnaam dit ding zo genoemd??? Met zo'n naam verkoop je er toch echt helemaal niets van?!

Wat een foute naam!

s17297-2.jpg

Deze module zit dus ook helemaal vol met brazilliaanse / latin sounds, vandaar de naam carnaval... (Hij is overigens best zeldzaam, dus zou best kunnen dat er niet veel verkocht zijn, in ieder geval niet hier, heb er na lang zoeken ook een in mijn collectie)

Ik snap sowieso het gedoe niet met aparte modules voor een bepaald type muziek. Een geheugenkaartje is toch goedkoper dan een complete extra synth?

Back