Meest belachelijke synth namen

Meestal kan ik een naam wel beter waarderen dan een saai type nummer, maar dit is toch wel de lulligheid ten top. Hoewel 'ie wel doet wat je van de naam mag verwachten, dus zo gek is 't ook weer niet. Maar toch...

carnaval.jpg

Origineel geplaatst door smackos
Wat dacht je van de

SIEL KIWI...

wel eigenlijk best wel stoere en leuke naam voor een synth!

Owja, en dan was er ook nog de SSB (Synthesizer Studio Bonn) 'Banana'... Samen met de Kiwi kun je een Muzikale Fruit Cocktail maken...

Origineel geplaatst door 6 trak
Korg...

TrinityPhotos.jpg
Dit is de MS serie neem ik aan, cryptisch geillustreerd. Of the Prophecy, of toch Kaoss?
Hmm, ik zie nu pas de naam van de foto, :stupid

Stoere naam vind ik toch wel Ensoniq Mirage. Korg Trident(drietand) vind ik wel niet zo handig genomen. Of de Korg Karma, . :r

Origineel geplaatst door major-hostage
De Parkito

:okdan:

Maar goed...als je d'r over nadenkt is de Virus TI ook een tikkeltje vreemd : het laatste wat mensen willen in hun computer is een totaal ge-integreerd virus...

Origineel geplaatst door Yoonchi
Dit is de MS serie neem ik aan, cryptisch geillustreerd. Of the Prophecy, of toch Kaoss?
Hmm, ik zie nu pas de naam van de foto, :stupid

Stoere naam vind ik toch wel Ensoniq Mirage. Korg Trident(drietand) vind ik wel niet zo handig genomen. Of de Korg Karma, . :r

dit is de korg boobs serie :D

reap·er ['ri:pf, -fr] (telbaar zelfstandig naamwoord)
1
maaimachine

Heb deze ook maar uit de van dale

Toen de rhodes chroma uitkwam en een tijdje hebt bespeelt ,moest ik met deze naam altijd hier aan denken.

img462ba7ce764ad-img45600b682ce54-Cromabakenbraad.jpg

Ik weet het...het scheelt wel een lettter.

<ik> vrouw...weet je waar de chroma nu weer staat ?
<vrouw> in de koelkast schat !!
<ik > zucht ...natuurlijk, waar anders.

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ik stop meestal m'n Kiwi in de Canary...

Ik stop wel eens een bananenstekker in m'n Parkieto...

Ik stop wel eens een bananenstekker in m'n Parkieto...

Zijn (na het uitblijven van een echte winter) de eerste Parkieto's inmiddels ook al weer gespot? Op de Messe waren ze volgens de geruchten niet...

Ich habe meine tanzbär euh meegebracht :)

vast niet... het plaatje is slechts ende alleen een vervanging van het woord...
verder zijn er naast de grote boem nutuulk wel meer drie-eenheden waar 'ie ook (niet) naar vernoemd zou kunnen zijn...
en dus een beetje vreemde maar ook rare naam is voor een synth... ook... vinnik...

Back