autonome externe harde schijf

Wat voor schijf zat je aan te denken dan? usb 2 of fw
Ik begrijp wel een beetje waar t vandaan komt hoor.

Ik weet niet hoeveel geheugen je sequencer vraagt om te laden, en hoeveel je dan nog over zou houden voor eventuele vst's en shit.
Als dit data verkeer al een hele grote berg van je bandbreedte opeet, blijft er nog weinig over voor je samples.

Wat je nodig hebt is een ( en fuse zei t al )
Volgens mij heet dat een sampler. :D
Kijk anders een naar een mpc of iets.

Of nee ik weet al iets. Je moet renoise hebben.

mmm merci voor de tips, kheb er al een paar nagekeken
laat nog iets weten
doei

als ik het allemaal zo eens lees en zou moeten samenvatten, dan denk ik dat je misschien het meeste hebt aan een bakje met een soort "native" synth/sequencer/weetikhet.

kortom het idee van een synth+midisequencer, maar dan in een minipc formaat en zonder onnodige poespas. kortom loops inladen en op play duwen en gaan. dus niks besturingssysteem en andere onzin. gewoon na het opstarten een synth of sampler beschikbaar hebben via midi of via een ingebakken midiloopjesspeler, en daar dus midiloops in kunnen gooien. is dat een beetje in de richting? volgens mij kun je dat met een gemiddelde pc wel, als je de explorer shell van windows bijvoorbeeld vervangt door je muziekprogramma als shell, reactor ofzo, kom je een heel eind denk ik

Koop gewoon een sampler:s

heeft ook geheugen voor samples, en bij duurde ingebouwde effecten (als ik mij niet vergis)

anders gewoon een pc inbouwen in een rack

is dit niet wat voor je:

ROLAND+SONIC+CELL.JPG

Back