JV2080 gaat niet meer aan

RZB

Ingeburgerd
Woensdag zou iemand mijn jv2080 komen ophalen dus ik denk dinsdagavond laat ik er nog een keer mee spelen. Ik had hem ongeveer 3 weken niet gebruikt. Wil ik hem aandoen, gaat hij niet aan. Ik heb de stroomkabel gecontroleerd, die doet het gewoon. Ook heb ik de zekering (die je meteen ziet zitten als je hem openmaakt) vervangen. Maar hij doet het nog steeds niet. Zou iemand mij kunnen helpen. Zijn er mischien nog andere zekeringen in de JV2080? Alle snoertjes lijken op hun plaats te zitten. Ik heb nog bijna niks aangeraakt, omdat ik er niet zoveel verstand van heb.

interne batterij is leeg denk ik, zolang de je de unit heel vaak of bijna dagelijks aanhebt heb je daar geen last van, staat ie een tijdje uit en de batterij is leeg dan zou dit het gevolg kunnen zijn.

effe mee naar de electronicazaak of zelf even openmaken, vaak zit er een knoopcel in.

ik heb zo´n grap ook vorig jaar gehad met mijn 2080 en toen was de voeding doorgebrand, blijkt dat de jv2080 voedingen niet even stabiel zijn (van roland benelux begrepen ) ik heb toen een compleet voedings printje moeten bestellen en laat ik toevallig de laatste uit de schappen hebben gehaald daar.

om je te troosten denk ik wel dat er mensen zijn hier op het forum die de voeding kunnen repareren maar maak wel de afweging tussen de kosten en wat de jv2080 nog waard is, de voeding die ik toen had besteld was ik 80 euro voor kwijt maar als iemand hem moet maken moet je aan uur loon denken,... of misschien is er wel iemand zo aardig hier op het forum om je graties te helpen,..................

succes,

Is dat even fucked op, zelf heb ik er echt geen verstand van (interne baterij en voeding weet ik niet te vinden). Ik heb ook geen zin om er veel geld meer in te steken, want ik probeerde er juist vanaf te komen. Als iemand zin heeft om hem na te kijken laat het maar weten...........

Back