Het nieuwe synthforum

Het nieuwe synthforum

• Synthforum terug naar de oude stijl. Systeem restore!

Stemmen: 20 40,0%
  • Huidige synthforum 2.0 houden.

Stemmen: 30 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Volgens mij is het forum uiteindelijk van de administrators (en in dit geval Stichting Synthforum Nederland).
Het forum bestond al voor de stichting en zelfs de naam synthforum. Van wie was het toen?
De Nederlandse wet wil gewoon een naampje weten. Of dit nou een persoon of een stichting is. En die stichting is er om te voorkomen dat er niet iemand doordraait en het forum de nek om draait.

Hou het nou gewoon leuk voor jezelf, en ga lekker over synths lullen op dit forum, en als dit forum je niet aanstaat dan misschien ergens anders. Tenzij je trollen gewoon leuk vindt natuurlijk.
Als het ik het hier niet leuk meer vind dan ben ik hier weg. En lullen over synths doe ik nog steeds met heel erg veel plezier. Dat neemt niet weg dat ik zo ook m'n voorkeuren heb net zoals iedereen hier. Soms laat ik die weten (ik hoor mensen denken te vaak) en soms ook niet. En soms zit je niet op posts van anderen te wachten. Maar daar zal je ook in moeten berusten.

Denk dat iedereen wel zijn zegje heeft gedaan over het nieuwe
Forum en de Mods hebben nu wel andere dingen te doen.
Het had ook anders gekund dat ben ik met Fuse eens maar het is
nu eenmaal gebeurt, misschien dat voor de volgende Update het
anders wordt gedaan. :eureka:

Het zou wel humor zijn als julllie mij hier weg zouden stemmen.

Niet dat het lukt op een publiek forum overigens.

Het zou wel humor zijn als julllie mij hier weg zouden stemmen.

Niet dat het lukt op een publiek forum overigens.

Je hebt gewoon een uitgesproken mening over iets , en dat is wel duidelijk en duidelijker kun je het niet maken.

En waarom zouden mensen je weg willen hebben ?, dan zou het wel saai worden:D

Psies. Wie zei het ook weer dat het zonder excentrieke harries het hier saai zou worden? Ben dan zoals R-ond. Maar dan psiegies. :D

Bericht door een moderator:
We hebben weer genoeg tijd en energie besteed aan wat er mis gegaan is en wij geven dat ook gewoon toe.

Wij vragen ook gewoon aan jullie feedback, toch? Wel achteraf, want iedereen die applicaties maakt voor veel personen zonder duidelijke keyusers weet dat 1000 gebruikers zo'n 300 verschillende meningen hebben en dat een compromis daarin ongelooflijk moeilijk is.

Er hebben momenteel zo'n 50 mensen gestemd en dat lijkt me voldoende. Deze thread gaat gesloten worden.

Fuse is genoeg afgezeken, wat mij betreft, want dit forum zou over synths moeten gaan en niet over doelen en reizen van individueen. Dat zou de eigenaar van het forum, of dat nu de stichting, een persoon, de leden of de mensheid is, niet willen. Het is ook duidelijk wat fuse (en sommige andere) bedoelen.

Wij zijn bezig met de layout en andere zaken op te lossen op de achtergrond en proberen zo veel mogelijk zaken die in het feedback forum genoemd worden mee te nemen.
Jullie hebben 5 jaar geduld gehad en nu wil ik vragen om nog ff geduld te hebben, zodat wij de nodige veranderingen aan de Gebruikers Interface kant kunnen realiseren.

Op- en aanmerkingen over de layout en de nieuwe functionaliteit zijn nog steeds van harte welkom in Feedback forum, gepraat over migratie procedures en zaken die al 10 keer gezegd zijn niet.

Alvast bedankt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back