Het nieuwe synthforum

Het nieuwe synthforum

• Synthforum terug naar de oude stijl. Systeem restore!

Stemmen: 20 40,0%
  • Huidige synthforum 2.0 houden.

Stemmen: 30 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb op terug naar het oude gestemd.
Maar dan bedeoel ik niet een system restore.
Maar gewoon de oude look zeg maar.
Ik zou een optie willen zien in de enquette met deze :

- 2.0 met oude looks.

Mijn eerste reactie op de nieuwe stijl ben ik nu aan het typen. Ik vind het noemenswaardig dat men er veel moeite voor doet om voor ons een zo goed mogelijk forum neer te zetten. Ik ben hier erg blij mee. Ik had dan ook weinig zin om de nieuwe stijl af te kraken. Zeker de mensen zelf aanvallen op half werk en geneuzel vind ik bullshit. Zo'n migratie is nou eenmaal moeilijk en twee versies naast elkaar draaien om de nieuwe te tunen is geen optie ivm ruimte en overbruggingsproblematiek. dus in een dag over; nou knap hoor.
Daarnaast is het toch ook veel leuker dat we nu zelf ook input kunnen leveren aan de layout en looks van ons forum!

Daarentegen vind ik de nieuwe stijl helemaal zielloos, maar ja, het is natuurlijk gedeeltelijk wennen. Maar niet helemaal. Alle verbeteringen zijn wel een keer genoemd, dus dat ga ik niet nog eens doen, maar elke keer als ik op het forum kom is het toch even schrikken!

Ik heb gekozen voor de optie terug naar het vorige forum. Niet dat ik dit wil, maar de nieuwe software met de oude looks zou wat mij betreft perfect zijn. Aangezien de twee opties nogal zwart/wit waren, koos ik voor de eerste, omdat daar mijn gevoel in zit.

Bij deze mijn waardering voor al het werk dat de afgelopen dagen is gedaan, door copini, JohnnyBusca en waarschijnlijk vele anderen :okdan:
De looks kunnen we in de loop van de tijd wel tunen

ik heb helaas de stemming gemist of deze enquete gehouden mocht worden of niet

wanneer is de slotdatum van de enqete ?

Oei... je ziet de namen wie er op wat heeft gestemt :erm:
Dat was niet de bedoeling. Iedereen mag anoniem stemmen. Nieuwe forum met al zijn nieuwe wicked features ook! ;)

Marcuuuuu zei in zijn eerste post toch echt een system restore.
Dat is natuurlijk geen optie.. 2.0 met een andere skin is een betere optie..

Ik kan niet kiezen want ik wil 2.0 met een iets andere look. Hoeft uiteraard niet helemaal hetzelfde te zijn als de oude. Een paar simpele wijzigingen in de kleur en klaar is kees. En uiteraard de chat weer ff upgraden.

Beetje kansloze thread dit maar goed ik kon het niet laten om voor 2.0 te stemmen omdat system restore mij geen optie lijkt. JohnnyBusca gaf dit ook al aan dus waar gaat dit over.

Een betere anonieme enquete zou misschien zijn:

Welke layout kies jij?

a) oude layout
b) huidige layout
c) nieuwe layout
d) geen voorkeur

En leden die willen helpen kunnen misschien een nieuw Synthforum Logo of
Banner aanleveren of wordt daar al aangewerkt :D

Beetje kansloze thread dit maar goed ik kon het niet laten om voor 2.0 te stemmen omdat system restore mij geen optie lijkt. JohnnyBusca gaf dit ook al aan dus waar gaat dit over.

Een betere anonieme enquete zou misschien zijn:

Welke layout kies jij?

a) oude layout
b) huidige layout
c) nieuwe layout
d) geen voorkeur

Maar hoeveel % van de leden moet dan stemmen voordat je een
beetje kunt zien wat de voorkeur is :geslaagd:

Eigenlijk zou d niet mee mogen doen. Iedereen die niet stemt kiest automatisch voor d :)

Terug naar het vorige forum lijkt misschien voor de nostalgie een goed idee, maar een brakke code en een slechtere toegankelijkheid, database time-outs en dat soort dingen zit toch ook niemand op te wachten?

Voor mij SF 2.0 dus :)

Ja ik ben het wel met kwok eens.. deze enquete krijg je alleen maar gezeik van denk ik... best kans nl. dat een meerderheid vind dat er een system restore moet komen. ik ga er niet vanuit dat jullie dat serieus overwegen..
je kan idd maar zeer weinig enquetes (qua democratisch stemmen omtrent sf wekzaamheden/beleid) opnoemen waar 'men' (aan desch getopte) daadwerkelijk gehoor aan heeft gegeven. dus ook bij deesch kan je er donder en bliksum op zeggen dat het ook niet gebeurd :doei:

enne, ik ga 2.0 ff geduldig een kans geven, gaat vast wel goed komen :)

Eigenlijk zou d niet mee mogen doen. Iedereen die niet stemt kiest automatisch voor d :)
stel nou dat iemand die thread niet ziet maar toch denkt "ik wil liever 1.0" en dan dus niet stemt ook... dan heeft ie toch 1 mening...

jahaaahaaa, da ken owk nog hey?! :D

Laatst gewijzigd:
Niet iedereen weet dat toen er sprake was van mee te helpen met het oude forum dat ik al aangaf dat er nieuwere versies waren met interessante extra nieuwe opties. Dat is toen tegengehouden door de admin omdat die op zag tegen de moeite die daarvoor gedaan moest worden.
En nu een paar jaar (!) later is in besloten kring een nieuw forum voorbereid en is de upgrade uitgevoerd.
Is er feedback gevraagd aan de gebruikers? Niet te moeilijk, gewoon even simpel polsen hoe en wat. De techneuten zijn gewoon blind begonnen met bouwen, een typische techneuten kwaal. Deze voorbereidingen leveren nu een lange waslijst van zaken die alsnog gefixed moeten worden. De volgorde kan je alleen bepalen als je de techniek achter het forum weet. Alhoewel de meest storende zaken voor gebruikers eigenlijk zoveel mogelijk het eerst gefixed moeten worden IMHO.

Deze enquete die trouwens een wassen neus is zal toch niet leiden tot teruggaan naar versie 1. En wat inspraak betreft is die er niet echt want de gebruikers kunnen alleen maar aangeven waar de fouten zitten en die komen op de lijst.

Het moet toch mogelijk zijn om de upgrade te houden maar de skin van de vorige terug te maken? Dan is iedereen toch blij? Dan kunnen we ook terug over synths praten...

Niet iedereen weet dat toen er sprake was van mee te helpen met het oude forum dat ik al aangaf dat er nieuwere versies waren met interessante extra nieuwe opties. Dat is toen tegengehouden door de admin omdat die op zag tegen de moeite die daarvoor gedaan moest worden.
En nu een paar jaar (!) later is in besloten kring een nieuw forum voorbereid en is de upgrade uitgevoerd.
Is er feedback gevraagd aan de gebruikers? Niet te moeilijk, gewoon even simpel polsen hoe en wat. De techneuten zijn gewoon blind begonnen met bouwen, een typische techneuten kwaal. Deze voorbereidingen leveren nu een lange waslijst van zaken die alsnog gefixed moeten worden. De volgorde kan je alleen bepalen als je de techniek achter het forum weet. Alhoewel de meest storende zaken voor gebruikers eigenlijk zoveel mogelijk het eerst gefixed moeten worden IMHO.

Deze enquete die trouwens een wassen neus is zal toch niet leiden tot teruggaan naar versie 1. En wat inspraak betreft is die er niet echt want de gebruikers kunnen alleen maar aangeven waar de fouten zitten en die komen op de lijst.
Ola!

Wij lullen er al jaren over, al voor we het er met jou over gehad hebben en nu hadden we zoiets van... niet lullen maar doen! Daar zijn we nu mee begonnen. Sorry dat we je (en de rest) gepasseerd zijn, maar dat weten we onderhand wel.
We zijn nu al een heel grote stap verder.

Tuurlijk zal de uitkomst van deze enquete niet uitgevoerd worden. De voordelen van 2.0 (hoe klein die voor jullie dan ook mag lijken) wegen absoluut niet op tegen de nadelen van 1.0

Ola!
Wij lullen er al jaren over, al voor we het er met jou over gehad hebben en nu hadden we zoiets van... niet lullen maar doen! Daar zijn we nu mee begonnen.
Nu zijn jullie al meer dan 6 jaar bezig met het forum te onderhouden en dan verwacht je dat je er genoeg verstand van hebt. Maar waarom gaan jullie een forum dat gewoon normaal draait veranderen en niet een kopie?

Sorry dat we je (en de rest) gepasseerd zijn, maar dat weten we onderhand wel.
Houdt dit dan ook in dat jullie nu geleerd hebben rekening te houden met de gebruikers of is dit verder een leeg excuus?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back