drivers AMT8 voor Windows XP

Thanx guys.

Als ik ermee loop te stoeien, dan zijn er zeker ook andere die hetzelfde probleem hebben...

Goed om te zien dat er nog steeds oplossingen gevonden worden voor XP. Zelf ben ik inmiddels overgestapt op Mac en heb de AMT8 nog steeds niet aangesloten. Geen idee of 'ie werkt op 10.6.8 of hoger...
Is er al iemand die 'm ooit op W7 of W8 draaiend gekregen heeft?

Ik heb begrepen dat het niet mogelijk is om het op een 64 bits Windows of een nieuwere versie van Windows aan de praat te krijgen. De driver is 32 bits en maakt gebruik van API's die in de nieuwere versies van Windows niet meer ondersteund worden.

Ik heb wel op het inet gelezen dat mensen met virtual machines nog iets konden doen, maar...

AMT op een Macbook draait wel, maar wat ik begreep moet je wel Logic installeren, daar zitten alle ondersteunende drivers in.

Logic had ik al draaien, dus heb/had ik geen probleem met een een Mac en een AMT-8

Yep. emagic is door Apple gekocht en Apple ondersteund het nog allen voor de Mac. De Windows kant wordt niet meer doorontwikkeld.

Merci obiwanjacobi,

Ik kon unidrv227 maar niet gebruiken voor XP SP3,, met unidrv227b lijkt het wel te lukken !!

Thanks !!

Inmiddels ben ik overgestapt naar OSX (10.6, binnenkort 10.8 ) maar ook dan valt het niet mee om het ding zonder meer aan de praat te krijgen. Althans, mij is het nog niet gelukt (weinig moeite voor gedaan overigens, ik hoopte op een plug'n'play).

in OSX 10.8 zitten geen Unitor drivers, helaas, geen plug and play. De drivers zitten wel weer in Logic.
Dus zonder Logic geen AMT / Unitor..

Back