Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Blinx
Is het eigenlijk mogelijk om een bepaalde midi noot aan een drum geluid toe te wijzen op een tr505??
Origineel geplaatst door sander
Je kan ook een 2de hands Korg Electribe kopen. Deze kan je heel gemakkelijk
als sequencer voor je externe gear gebruiken..
Je selecteerd gewoon midi kanaal van je drumstation of wat dan ook en je kan voor elke toets van de electribe
de gewenste midi noot selecteren. 10 knoppen zijn beschikbaar.
En je de ER-1 kiest heb je ook nog eens een hele interessante drumcomputer.

Origineel geplaatst door Bas
Ik heb eventueel nog wel een mc300 voor je, maar het grote nadeel van dat ding is dat ie niet kan loopen. Je kan wel "blocks" laten herhalen.
Origineel geplaatst door Bas
Ik heb eventueel nog wel een mc300 voor je, maar het grote nadeel van dat ding is dat ie niet kan loopen. Je kan wel "blocks" laten herhalen.
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb het niet zo op de mcX00 sequencer serie. Het is misschien best een goed apparaat maar tja ik mis toch het een en ander zoals een step sequencer(trX0X style) een fatsoenlijk beeldschermpje (niet dat de mc303 dit heeft maar de tr505 wel).

Origineel geplaatst door WarmeBakker
weet iemand of er eigenlijk nog ergens een interne batterij zit in de TR-707, op de batterijen in het klepje na, de midi channel receive setting (7 vind ik handig en logisch) onthoudt hij bij mij niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dus die batterijen in het klepje er niet in heb, of zou m'n interne batterij aan vervanging toe zijn, of heeft de tr-707 er geen ??
bij de tr-505 heb ik die batterijen er ook niet in, (in het klepje), maar die onthoudt wel (dm waarschijnlijk dus een interne batterij) dat ie bij mij op midi channel 5 moet receiven.
ben benieuwd,
groet, R & b.:confused:
maar kom ja heheOrigineel geplaatst door RVooh
de er-1 mag mischien wel de gemakkelijkste sequencer zijn
maar hij is zeker niet ideaal. en zeer beperkt qua mogelijkheden
koop gewoon een MC-300 of MC-500 of beter. Extreem handige drumpattern sequencer, en instelbare nootnummers
Origineel geplaatst door sander
als je niet met accenten wil werken, is de electribe wel een goede keuze.
Zo dat is hem dan ik heb vandaag mijn TR-707 binnen gekregen, en hij is echt SUPER !!!
Alleen wil het aansturen van mijn drumstation nog niet lukken, maar daarop moet ik nog effe zittu knutselen