Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan wel zijn maar ik heb nu 4 gigabyte in mijn xp systeem, en nu krijg ik elke keer rare error's in cubase sx3 dat ik te weinig memory resources heb als ik een fanatieke plugin draai ???!??? Kan het spul overigens wel gewoon draaien dus dat snap ik dan ook weer niet.
Het schijnt dat dit in vista (32bit) dit toch wat beter geregeld is. Nu alleen nog vista drivers voor mijn geluidskaart. HÈ MAUDIO!!!
Ik heb gewoon al mijn VSTI's draaien (o.a. Symphonic Choirs en Steinberg The Grand 2) en t werkt prima. Ik heb 2 gb aan mem.
Och, dat stond hierboven ook alIk heb de EMU 1212m. Ben er super tevreden mee! Hiervoor had ik een M-audio Audiophile 2496 . Ik had nadat ik een hardware upgrade had gedaan met mn pc last van krakend geluid. Ben een maand met uitzoeken bezig geweest, of het aan mn speakers lag, O.S. drivers etc. Ik denk dat ik dus nooit meer voor M-audio ga.

Bovendien draait XP met 3GB intern soepeler dan Vista met 4GB intern, en heeft Vista helemaal geen toegevoegde waarde. Ook zal Vista pas lekker draaien en geen problemen met drivers meer geven als het service-pack 1 (die servicepack die volgens MS niet nodig zou zijn) uitkomt begin volgend jaar dacht ik. Ik zou dus lekker bij XP blijven, en of de melding voor lief nemen of er een Gig uithalen.

Ook vista kan hier niet mee omgaan. Dit omdat het de 32-bit versie betreft en die kan maar 3,2GB adresseren. Hetzelfde met XP 32 en 64-bit. Alleen de 64-bit versie van vista kan max. geloof ik 8 gig intern aan. En denk niet dat je die meegeleverd krijg met de laptop. Bovendien draait XP met 3GB intern soepeler dan Vista met 4GB intern, en heeft Vista helemaal geen toegevoegde waarde. Ook zal Vista pas lekker draaien en geen problemen met drivers meer geven als het service-pack 1 (die servicepack die volgens MS niet nodig zou zijn) uitkomt begin volgend jaar dacht ik. Ik zou dus lekker bij XP blijven, en of de melding voor lief nemen of er een Gig uithalen.
Ook vista kan hier niet mee omgaan. Dit omdat het de 32-bit versie betreft en die kan maar 3,2GB adresseren. Hetzelfde met XP 32 en 64-bit. Alleen de 64-bit versie van vista kan max. geloof ik 8 gig intern aan. En denk niet dat je die meegeleverd krijg met de laptop. Bovendien draait XP met 3GB intern soepeler dan Vista met 4GB intern, en heeft Vista helemaal geen toegevoegde waarde. Ook zal Vista pas lekker draaien en geen problemen met drivers meer geven als het service-pack 1 (die servicepack die volgens MS niet nodig zou zijn) uitkomt begin volgend jaar dacht ik. Ik zou dus lekker bij XP blijven, en of de melding voor lief nemen of er een Gig uithalen.
Dus ik kan beter 1 gigabyte uit mijn systeem halen?
Dat is ook weer een beetje onzin. Het kan nooit kwaad.