[track] Angels Ascending (ambient)

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
yow,

gedaan met de examens :peukie: dus is er tijd voor een nieuw trackie.
is een slaapnummertje geworden.
misschien dat ik nog wat variatie breng in de "hoofdsynth".
voor de rest ben ik wel tevreden, enkel zou ik nog wat advies willen over
hoe ik de kwaliteit zou kunnen verbeteren. Ik weet dat je samples enzo ook
van goede kwaliteit moeten zijn, maar ik zou graag wat eq advies willen dat ik
voor deze track kan gebruiken om het geheel wat mooier en voller te laten klinken

click me !!!

greets isnieZot

Je kunt er altijd een van die melodieen bijmixen maar dan met 1,2,3 oktaven lager en dan niet zo hard. Meer dat je het laag mist als het niet aan staat.

Maar hij is erg minimalistisch. Wel relaxed.

ahum. ik ben normaal niet zo heel kritisch maar .. ik ben hier niet zo enthausiast over, sorry.
Er is weinig tot geen variatie in de baslijn, en de unisono [eenstemmigheid] stoort me erg... :)

ik vind het saai. mijn advies: luister en nog eens goed naar. veel suc6.

Fuse: ja, is eigelijk geen slecht idee, zal het eens proberen :eureka:
ben blij dat je hem relaxed vind :) dit is de bedoeling van de track.

Naton: Ik ben er me van bewust dat het een heel langdradig nummer is
en dat er weinig variatie zit in de baslijn, maar ik wou een bepaalde sfeer oproepen
door de baslijn de hele tijd door te laten spelen en dan met andere geluiden op en
af te bouwen....ja hij komt misschien wel saai over, maar ik ben er nog steeds tevreden over
....en das het belangrijkste. maar ik ga er zeker nog aan werken, kheb al meerdere geluidslagen
enzo aangebracht. zal de veranderingen nog wel posten.
bedankt voor je eerlijkheid :)

greet isnieZot

zo, kheb er nog wat aan gewerkt, enkele veranderingen aangebracht zoals, waat meer geluidlagen in de baslijn
gestoken, ook meer variatie in de baslijn. Hij kan nog steeds saai klinken voor sommige mensen maar het is meer een track om met een koptelefoon naar te luisteren terwijl je in bed ligt te slapen ofzo :z :z :z
commentaar is welkom.
click me baby on more time

greets isnieZot

hallo isniezot!

je hebt een zeer bijzondere manier om tegen 'harmonie'[wat dat ook moge betekenen] aan te kijken. erg verfrissend, een 'vreemd' zo op eerste gehoor! dat belooft veel. [want Debussy had dat ook namelijk, alhoewel ik je in geen velden & wegen daarmee wil vergelijken, laten we wel wezen]

dan weer mijn 'ik' dat spreekt: ik heb het gevoel dat dit maar een achtergrond laag is , en dat het slechts een fundament is voor iets anders. maar ja.. dus wat ik hoor vind ik niet echt 'compleet' nog.
veel suc6, NR.

Back