Yamaha cp-70

Maar waar ligt de polis van mijn rug-verzekering... Toch maar zondag dan? HALLO Pierre! VRIEND!!!

Pierre: Nee zondag gaan we die hoerensloep van jou

Hoeresloep? :D

Matthijs: je hebt gelijk. 1000 euro is gewoon niet veel, dus kan hem altijd nog op MP zetten als het niet bevalt. Trouwens, WAAR moet ik hem neerzetten??? :erm:
De acoustische piano er maar uit dan? Die heeft toch al een gescheurd klankbord, dus dat wordt nooit meer wat. Ja, die bij het grofvuil, en de CP gewoon PONTIFICAAL in de woonkamer, net als bij jou! Ha!! :geslaagd:

Inderdaad, PONTIFICAAL in de woonkamer.
Niet meuken maar toetsenbeuken!!

Ow trouwens....
Je moet maar eens een tijdje een gitaar versterker van me lenen die je er dan naast kan zetten.
Da's nog veel meer genieten dan enkel akoestisch!

Inderdaad, PONTIFICAAL in de woonkamer.
Niet meuken maar toetsenbeuken!!
Oef, daar kun je je makkelijk mee vertypen met dat soort woorden...

Ow trouwens....
Je moet maar eens een tijdje een gitaar versterker van me lenen die je er dan naast kan zetten.
Da's nog veel meer genieten dan enkel akoestisch!
Kan dat, zo'n ding door een GITAARversterker? Gaat dat goed met het laag van zo'n piano?
Doe me die AC4 maar dan :D. Zonder gekheid, ik heb hier een VOX AD120VT staan. Maar ik vraag me sterk af of dat een goede combinatie is...

Volgens mij is de opel van SCd inderdaad een pipowagen
en tegelijkertijd is de BMW van Oberheim een hoeresloep.

En ik zeg lekker niet wat ik voor wagen heb :D

Ik sta achter Pierre z'n merk :luv:

Ja, als je geen smaak in synthesizers hebt, heb je ook geen smaak in auto's, da's duidelijk...:dubbel:

Moet je die 2600 al niet s kwijt of zo?

Ja, als je geen smaak in synthesizers hebt, heb je ook geen smaak in auto's, da's duidelijk...:dubbel:

Op zich ben ik het met je eens...maar aan de andere kant...
Als je ZOOO lang moet nadenken over het aanschaffen van een CP70 voor 1000,- euro...
dan vraag ik me af hoe het met jouw smaak zit ouwe.:duivels:

Op zich ben ik het met je eens...maar aan de andere kant...
Als je ZOOO lang moet nadenken over het aanschaffen van een CP70 voor 1000,- euro...
dan vraag ik me af hoe het met jouw smaak zit ouwe.:duivels:

Mwoggg... ik denk dat het met mijn smaak wel goed zit hoor...

Attachments

• PPGCP.jpg
    PPGCP.jpg
    37,3 KB · Bekeken: 87
Te gek SCD!!!

Mooi issie hoor. En vooral met zo'n PPG erop :)
Bevalt hij?
Staat ie op dezelfde plek als je oude akoestische piano stond?

Nou....
Tof dat je hem hebt.
Ik ben benieuwd naar de eerste liedjes die je ermee maakt.

Yep, op dezelfde plek. Ik moet hem een beetje bijstemmen hier en daar. Voor de rest lijkt ie goed, behalve dat er tussen een aantal snaren viltjes zitten, die 1 van de 2 snaren van een toon afdempen. Als ik die viltjes weghaal klinkt er iets niet goed. Dit ding zal wel nog een keer nagekeken moeten worden.
Het is trouwen een CP-70B kwam ik gister achter :okdan:

De PPG was alleen even om je te pesten (hoewel dat er best gaaf uitziet), die staat weer in de studio nu :D

Wat een ding zeg. Hij staat zelfs vermeld in Peter Forrest's synthesizer bijbel!

Nu op zoek naar versterking. Heb mijn VOX amp toevallig vrijdag verkocht.
Het liefst een soort van monitor die op de grond kan staan en schuin omhoog gericht is (podium monitor idee). Maar misschien hebben anderen hier een beter plan? Dat hoor ik GRAAG!

Ik speel altijd over kleine gitaarversterkertjes.
Het is erg leuk om er twee te kopen om stereo te kunnen spelen.
dat stijg je als het ware op als je je ogen dichtdoet terwijl je speelt:) Echt waar hoor!
Als je tijd en zin hebt moet je maar eens langskomen, dan kunnen we die zooi gitaarversterkers van mij een voor een op de CP70 aansluiten. Dan kan je ze uitgebreid checken.

Ik speel altijd over kleine gitaarversterkertjes.
Het is erg leuk om er twee te kopen om stereo te kunnen spelen.
dat stijg je als het ware op als je je ogen dichtdoet terwijl je speelt:) Echt waar hoor!
Als je tijd en zin hebt moet je maar eens langskomen, dan kunnen we die zooi gitaarversterkers van mij een voor een op de CP70 aansluiten. Dan kan je ze uitgebreid checken.

Ah, dat vind ik een goed idee Matthijs! Ben wel benieuwd of die "kleine gitaar versterkers" van jou ook betaalbaar zijn, gezien de vintage inhoud van je zolder? :D
Ik ben nog even wat tijd druk met van alles en nog wat, maar zal binnenkort contact opnemen voor een afspraak. Leuk!!

Back