Hoe gebruik jij het forum?

Hoe gebruik jij het forum?

• Via http://www.synthforum.nl de hoofdpagina en dan klik ik verder.

Stemmen: 65 61,3%
  • Ik ga direct via een bookmark naar nieuwe berichten en zie dus niets op de voorpagina.

Stemmen: 9 8,5%
  • Ik ga direct via een bookmark naar het forum en sla de hoofdpagina over.

Stemmen: 7 6,6%
  • Ik gebruik de active topics link op de hoofdpagina.

Stemmen: 20 18,9%
  • Ik ga via mijn abonnementen naar de forums die mij interesseren.

Stemmen: 1 0,9%
  • Ik werk via de email notificatie en weet zo waar ik moet wezen.

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders... Post aub hoe, wij willen het forum verbeteren en daarvoor hebben we deze informatie nodig.

Stemmen: 4 3,8%

• Totaal aantal stemmers
    106

JohnnyBusca

rocket scientist
Wij, moderators zijn benieuwd hoe jullie het forum gebruiken.

Laatst gewijzigd:
ik ga naar de homepage, scan het nieuws, dan iets naar beneden die lijst met berichen, maar die toont niet alle forum-onderdelen, dus dan weer naar boven en klik op "nieuwe berichten"

Olaf

9 van de 10 keer .... via de hoofdpagina en dan De laatste discussies.

anders via de mail

En als ik iets zoek via het forum .... of zoekmachine.

nieuwe berichten, vaste onderdelen MONO SYNTH CONTEST [ja, hij bestaat nog!], TRACKS.

en soms who's online [ja, ik ben een voyeur].

Laatst gewijzigd:
2e optie, al bezoek ik soms gewoon alleen de hoofdpagina om niets van het nieuws te missen :)

ik heb deze methode van matt :D

via alles eigenlijk wel abo, hoofdpagina.

offtopic:
wat houdt die mirror in the url in?

2e optie, ik vind het wel jammer dat ik af en toe de voorpagina mis. Het liefste zou ik een soort combinatie van voorpagina en nieuwe berichten willen.

Ik doe dit overigens bij alle fora waar ik op zit, alleen deze heeft een interessante voorpagina.

Ga altijd vanuit het forum naar 'nieuwe berichten' en als er iets met m'n cookie of status aan de hand is naar de homepagina. (die zelden bekijk).

Maar bij 'nieuwe berichten' zou ik graag de optie zien om per bericht naar de laatst gelezen post te gaan.
En ik weet zeker dat je met een PHP mod dat kunt fixen.

Dus van deze url:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=<nummer thread>
Naar deze url
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=<nummer thread>&goto=newpost

En ik heb getest en die nieuwe URL werkt, en scheelt weer een keer klikken. :)

fuse, dat is dat blauwe dingetje voor de threadnaam bij nieuwe berichten
dat zit er al in

Meestal gebruik ik alleen de active topics button..... en 2 tot 3 keer per week kijk ik wat voor nieuwe dingen er staan op de hoofdpagina...

CP

Origineel geplaatst door matt second
dat zit er al in

thanks, dit wist ik ook niet.. deze button dus.. :)

firstnew.gif

meestal idd bij de laatste discussies op de hoofdpagina. Wat ik ook wel eens doe is klikken op de aantal liefhebbers online in de leden opties balk. Zo zie je wat de rest aan het bekijken is en kan je gelijk antwoorden op een een of andere discussie ;)

Origineel geplaatst door matt second
dat zit er al in

Sjesus, wat een suffe eikel ben ik dan. Hoe lang zit dat er al in, een half jaar of zo?

Maar wel gaaf! :P

twee jaar.. bijna.. :p

altijd een bookmark op me desktoppie direct naar forums en dan naar nieuwe berichten, immers als nieuw nieuws is komt dat daar toch ook in vermeld en mailtjes (ookal krijg ik die natuurlijk nooit ;) ) zie je ook bij die link ! :confused: ;)
erg handig die functie "nieuwe berichten" !!!!! tja en als ik dan iets specifiek zoek dan ga ik direct naar forums om daar op zoeken te drukken :):P

Deze link naar forums !
https://www.synthforum.nl/forums/index.php?s=

Origineel geplaatst door olafmol
ik ga naar de homepage, scan het nieuws, dan iets naar beneden die lijst met berichen,
maar die toont niet alle forum-onderdelen, dus dan weer naar boven en klik op "nieuwe berichten"

Olaf

Exact hetzelfde hier. Ik wil nou eenmaal zien of er nog nieuws op de homepage staat, dus is
die de start-up link voor mijn Netscape. Verder probeer ik die pagina zoveel mogelijk te
vermijden. Met m'n 56K modem val ik soms bijna in slaap voordat alles geladen is.
Maar als ik eenmaal het nieuws gezien heb, gebruik ik een of twee dagen lang zo mogelijk een
van de andere genoemde manieren, afhankelijk van het moment. Vaak gebruik ik een binnengekomen
email om naar een thread te gaan en vandaar naar de nieuwe berichten of het forum zodat ik niet
langs de homepage moet.

En waar blijft die "Wie is er in de chat?"-box nou? Er is lang geleden beloofd dat die weer
terug zou komen.

Origineel geplaatst door senso
En waar blijft die "Wie is er in de chat?"-box nou? Er is lang geleden beloofd dat die weer
terug zou komen.

Jah ik stem voor!!!

hij moet weer terug :D

please? (honde oogjes)

Het lijkt mij erg handig als "Nieuwe Berichten" en "Recente Discussies" in de
"Forumsprong" listing worden opgenomen. Als ik nu via een email bij een thread-
abonnement binnenkom, en ik wil naar een van die beiden (wat meestal het
geval is) moet ik éérst weer via Forum of Homepage. Ietwat omslachtig en
vooral tijdrovend.

Back