Gezocht: Masterkeyboard met MIDI

Status
Please reply by conversation.

Synthequ

Stamgast
Iedere keer als ik een aanbod op deze site zie is deze vreselijk snel al verkocht voordat ik kan reageren , vandaar deze vraag.

Ik zoek een synthesizer met midi aansluiting welke een goeie sound heeft voor een relatief lage prijs.

Mijn prijs moet helaas ver beneden 200,-- blijven. Een klein defect aan de synthesizer is niet erg als er maar iets aan te doen is of niet ernstig is.
Het mag ook een mini synth zijn.

Wie kan mij aan iets leuks helpen.

Dank , Jojojojo

Kijk eens hier:
http://www.thomann.de/de/midi_masterkeyboards.html
Kijk maar even bij de 49 en de 61 toetsen versies. Moet wat tussenzitten.

Gewoon nieuw, 3 jaar garantie en maar € 8 verzendkosten naar Nederland.

Bedankt voor de inlichting , maar welke kan ik het beste gebruiken icm met een jv2080 en een yamaha rev100.
Het gaat er mij om dat er een mooi zuiver en goed signaal uitkomt en ik hier geen informatie van heb op deze site , dus liever 1 die bekend is bij synthforum-leden die informatie erbij kunnen geven zodat ik zeker weet een goed product in huis haalt. Dus hou ik het liever op een tweedehands met goeie mogelijkheden.

Het is de bedoeling dat zoiets als een amt8 hier ook bij gebruikt gaat worden in de toekomst voor het synchroniseren met video ed.

Dus de vraag blijft nog : gezocht master keyboard van goeie kwaliteit voor een leuke prijs van onder de 200,--

Bedankt voor de inlichting , maar welke kan ik het beste gebruiken icm met een jv2080 en een yamaha rev100.

Kom-op kerel, MIDI is MIDI..

Het gaat er alleen om hoeveel toetsen je wenst, ik zou voor 61 gaan (liefst meer maar dat valt buiten je budget denk ik )

Succes ermee!

Kom-op kerel, MIDI is MIDI..

Het gaat er alleen om hoeveel toetsen je wenst, ik zou voor 61 gaan (liefst meer maar dat valt buiten je budget denk ik )

Succes ermee!

Zit wat in , maar wil geen product in huis halen die mij niet bevalt en ben daarom erg voorzichtig aangezien ik beginnend ben.

Ik begrijp de insteek goed en zal hier inderdaad over nadenken.

Bedankt voor de adviezen tot nu toe.

Zit wat in , maar wil geen product in huis halen die mij niet bevalt en ben daarom erg voorzichtig aangezien ik beginnend ben.

Verstandig,

wat je ook kan doen is gewoon langs de muziek winkel gaan bij jou in de buurt. Zoals Feedback, Peter verspuy etc.

Daar kan je alles proberen, advies krijgen en zo llop je het misnte risico dat je een miskoop begaat. En je kan het, lijkt mij, makkelijker terug brengen dan in het buitenland.

Op Slot

Op Slot

OP SLOT DAN MAAR.:slotje::slotje::slotje::slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back