KeyboardStandaard voor aan de muur

De plankdragers die je met behulp van 2 schroefjes schuin kan maken hebben ze helaas NIET bij de Gamma, de rails wel.
Waar ze dat type dragers wel hebben: de Winkelinrichter in Rotterdam:
http://www.winkelinrichtingen.info/index1.htm
En dan kijken onder "Element systeem". Ik gebruik een flink aantal van die dingen tot volle tevredenheid (overigens tot 4 hoog, niet 5 hoog).

Met heel veel dank aan SCD, na een bezoekje aan zijn studio zag ik ook het licht op plankdrager gebied :okdan: :D

@Batteraaf:
Ziet er puntgaaf uit. Wordt dat in één pakket geleverd?

Ten nadele van niemand, maar volgens mij worden er eerder met 'trekbandjes' Ty-Wraps bedoeld. Dit even ter verduidelijking. Ik persoonlijk zou voor de verstelbare schuine planksteunen gaan van het bedrijf in Rotterdam. Aangezien hun assortiment behoorlijk groot is. De steunen zijn van degelijke kwaliteit en zijn niet te duur. Ty-Wraps zijn ook niet duur, maar ik zou daar geen constructie mee maken om synths aan op te hangen. Als ik het verhaal met de trekbandjes verkeerd heb geinterpreteerd, hoor ik het graag.. ;)

Ivo

Edit: Ty-Wraps liggen in mijn ogen in de strekking van het oud-Brabantse gezegde: As ge 't nie mer wit: pur of kit.
Met Duct-tape kan je trouwens ook een hoop maken...

Laatst gewijzigd:
@Batteraaf:
Ziet er puntgaaf uit. Wordt dat in één pakket geleverd?
LOL dude lees het topic dan door, hoe vaak moet ik nog zeggen dat die shit gewoon van de lokale bouwmarkt vandaan komt !! :stupid

Ten nadele van niemand, maar volgens mij worden er eerder met 'trekbandjes' Ty-Wraps bedoeld. Dit even ter verduidelijking. Ik persoonlijk zou voor de verstelbare schuine planksteunen gaan van het bedrijf in Rotterdam. Aangezien hun assortiment behoorlijk groot is. De steunen zijn van degelijke kwaliteit en zijn niet te duur. Ty-Wraps zijn ook niet duur, maar ik zou daar geen constructie mee maken om synths aan op te hangen. Als ik het verhaal met de trekbandjes verkeerd heb geinterpreteerd, hoor ik het graag.. ;)

Ivo

Edit: Ty-Wraps liggen in mijn ogen in de strekking van het oud-Brabantse gezegde: As ge 't nie mer wit: pur of kit.
Met Duct-tape kan je trouwens ook een hoop maken...

Met diezelfde trekbandjes/tie-wraps/zip-tights (whatever) sleep je een auto als het moet, dus durf ik daar met een gerust hart een roostertje mee vast te sjorren :D

Met diezelfde trekbandjes/tie-wraps/zip-tights (whatever) sleep je een auto als het moet, dus durf ik daar met een gerust hart een roostertje mee vast te sjorren :D

Nou, vooruit.. Dan wel de enige echte Ty-Wraps hè.. ;)

Ik bedoel maar te zeggen dat er een logische kant en klare (bijna dan) oplossing voor te krijgen is. Waarom dan zelf een constructie maken met Ty-Wraps?

Wel heel creatief hoor, dat mag ook gezegd worden.. :biertje:

Van mij ook nog even een voorbeeldje van het voorafgaande.

Foto-FJLI4P8Y.jpg

Ik maak even een detailfoto van de fabriek-af schuine steunen waar je je plank aan monteert. Die zouden ze ook bij de Gamma moeten hebben.

Ivo

Zo, dat ziet er goed uit, mooi system, zou in principe wel wat beter zijn dan mijn systeem... Maar wat ik me afvraag, kan het nog schuiner dan dat het nu is? Als ik zo naar de close-up foto's kijk, dan denk ik van niet. Klopt dat? Want als dat zo is, dan houd ik het liever bij het systeem wat ik nu heb...

Back