Vortigern
Stamgast
De mijne heeft de eigenaardigheid dat patch 8 t/m 31 niet werken. Zie mijn filmpje op JijBuis voor details. Komt dit iemand bekend voor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik zal het morgen even checken en hou je op de hoogte. Dank voor de tip!Ik heb zelf ook een DX7 MkI en heb dit nog nooit meegemaakt. Het lijkt wel of een deel van de geheugen IC's naar de knoppen zijn. Heb je je Battery Check al eens nagekeken. Deze moet minstens 2.7V zijn. Misschien dat dat bij jou minder is waardoor de patches inactief zijn (alhoewel ik dan wel zou verwachten dat niets zou werken).
Vreemd ... heel vreemd :confused:
Succes
![]()
Druk op "Function" en dan "Voice Init" (knop 10).Ik heb verschillende dumps van verschillende bronnen gebruikt. Zo'n initialisatie zal ik vanavond even proberen (zit nu op mijn werk). Hoe doe je dat?
).
En de batterij is nog in orde? (heet Battery Check, even zoeken welke knop).
Nee, helaas. Ik ben driftig op zoek naar een paar roms, zodra ik er een op Marktplaats zie staan hap ik meteen toe.Heb je de rom's ook? zo ja, copieren van rom naar het ram geheugen, wellicht werkt dat.
Nee, helaas. Ik ben driftig op zoek naar een paar roms, zodra ik er een op Marktplaats zie staan hap ik meteen toe.