mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik wil mijn grijze wel tegen jouw blauwe ruilen ;)

Bij MusicHouse staat nu ook een blauwe..

Weet jij wat die moet kosten? Ik durf zelf namelijk niet te bellen :)

Eindelijk heb ik ook 'n fotootje van m'n mini-studio.

studio.jpg

ik ben dus een beetje aan het plaatsen en nog niks is aangesloten moet nog veel verbouwd worden maar een klein idee van hoe ik een deel wil hebben en wat fotos van een deel van me gear wat momenteel hier staat

Attachments

• setup1.jpg
    setup1.jpg
    347,4 KB · Bekeken: 128
Laatst gewijzigd:
Coole Plaatjes!! Handig dat er op die sequencer het woord "SEQUENCER" staat!! Nu hoef ik niet te vragen wat voor vaag apparaat dat is ;)

Die veergalm wordt bij ons nu echt niet meer gebruikt maar destijds van de aanschaf stonden we dus echt te genieten, eindelijk galm.
Nu staat hij in de kast aan de andere kant van de muur, hij is ook niet meer 100%.

Gebruik jij alleen maar oude apparatuur?

Op dit moment zijn wij bezig met een dancetrack die ontstaan is uit een GEM keyboard waar een soort begeleiding inzat die met het "opmaat"omschakelen van enkele knoppen tijdens de sequence een geheel eigen leven ging leiden.
Beetje Ibanez gitaardelay erop en swingen maar.
Vorige week hebben we alles gesampled, deze week vrij maken van noise en sequencen maar.
BTW het nummer is eigenlijk al een half jaar klaar maar het authentieke orgel zat er nog steeds niet in en dat was toch echt onverdiend.
Zomaar een heel verhaal als reaktie op jouw foto's
gr.
mz.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back