mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vaak hoor ik mensen klagen over dat 'de mix nie goed is'.
Als ik op die fotos kijk begrijp ik waarom! Je speakers op de grond zetten!!!!! Dat is dus precies niet wat je moet doen. De vloer weerkaatst lekker veel geluid en de 'sweetspot' van je speakers zit bij je enkel. Niet echt handig.

NEE JOH!!!

NEE JOH!!!

Je hebt niet goed gelezen, mijn apparatuur staat daar tijdelijk. Ik zit middenin een verhuizing!!! Het spul staat daar in afwachting van de zolderkamer die geisoleerd moet worden!

Het staat er nu effe tijdelijk, ik zei zelfs nog "Er zitten nog niet eens stopcontacten in de muur"

;)

Orgineel geplaatst door DJ41
Ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met midispullen verzamelen, maar voor de grap komt mijn foto er ook maar aan.

Ik zit nu midden in een verhuizing, dus deze spullen staan hier tijdelijk. De kamer hier is nog niet eens helemaal klaar (moet nog behangen en plinten enzo...

Hahaha, er zitten nog niet eens stopcontacten aan de muur!! :)

Je hebt bijna alles wat ik ook heb man!!! :) lijkt wel een kloon

ach ik heb een 808 die verroest is en nog wat synths aan de wand
ze komen allemaal weer tot leven hoor
hier een gedeelte van de synths die ik heb staan
vis zelf maar uit welke daar aan de wand staan

Attachments

• im000234.jpg
    im000234.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 146
Laatst gewijzigd:
Orgineel geplaatst door zoe
ach ik heb een 808 die verroest is en nog wat synths aan de wand
ze komen allemaal weer tot leven hoor
hier een gedeelte van de synths die ik heb staan
vis zelf maar uit welke daar aan de wand staan

Staan die synths daar tijdelijk, of wil je gewoon bijzonder behang? ;)

ik moet nog eens een kast maken met laden
het is wel leuk behang rondom op die kamer maar geef mij toch maar bloemetjes

zow... hmm dan ben ik degene met de meest bescheiden setup als je het mij vraagt *D

heb een an1x en rm1x en een geweldige yamaha mixer... zit ernstig te denken over een compressor of een fx apparaatje om mijn rm1x tot wat meer leven te wekken :)

komt het omdat iedereen hier full time werkt of ben ik nog maar zo kort bezig :confused:

ik heb zelf als basis ook een an1x met een jv1080 staan en voeg er dan een andere synth aan toe

en droog brood maak ik gelukkig niet mee altijd beleg erop

Ok ik ben even in een foto-bui geweest dus hier even een indruk van mijn bescheiden studio/slaapkamer.
Tja, het meeste spul zit in de computer dus veel is er niet te zien. Linksboven de Luna I/O met I Love Music sticker :)
Dan natuurlijk de Nord Rack (ik heb 'm trouwens aan de achterkant opgehoogd zodat ik wat meer overzicht heb vanuit mijn luie stoel!
Verder heb ik het wat gezelliger gemaakt met veel posters, en het doek aan de muur achter het bureau hadden we door een of andere kunstenaar laten maken toen we vorig jaar met ons soundsystem op teknival stonden. Het heette DTS (downtempo tekno system, het was een beetje als lounge-plek bedoeld) vandaar het dolby logo :)

Attachments

• studio all.jpg
    studio all.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 152
Laatst gewijzigd:
he bounce dat ding links waar dat blauwe ding opstaat, wat is dat solina soms. en wat staat er onder?

Eronder staat een Pro-one, maar wat is dat blauwe ding? Geen 101, wel dan?

Volgens mij toch wel een 101 bij nader inzien. Verbeter me als ik er langs zit.

Origineel geplaatst door omiel
Eronder staat een Pro-one, maar wat is dat blauwe ding? Geen 101, wel dan?

ik wil eigenlijk weten waar dat blauwe ding opstaat..

Dat blauwe ding is een SH101, die staat op een Solina en daaronder een Pro-One (Sequential Circuits)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back