Hier een vaag plaatje..
Over een paar weken staat er ook een Novation KS rack bij (zou er nu al moeten zijn volgens die #%^!%@ verkoper...)
Er is ook nog een opname kamer maar daar heb ik geen foto van...
Ik had dus eindelijk 'n keertje foto's gemaakt van m'n speeltuin. Zaterdag naar de Albert Heijn gebracht om te ontwikkelen... Zouden dinsdag klaar zijn. Het is nu donderdag, en bij AH hebben ze geen idee waar m'n foto's zijn...... @@$%^&^*&!!!
Zag iets op tv van 'n meisje die de reis van haar leven had gemaakt, waarvan AH vervolgens ALLE foto's is kwijtgeraakt. Dan begrijp je gelijk die gasten die 'n keer 'n supermarkt aan gort schieten.
Origineel geplaatst door lo-fi Ik had dus eindelijk 'n keertje foto's gemaakt van m'n speeltuin. Zaterdag naar de Albert Heijn gebracht om te ontwikkelen... Zouden dinsdag klaar zijn. Het is nu donderdag, en bij AH hebben ze geen idee waar m'n foto's zijn...... @@$%^&^*&!!!
Zag iets op tv van 'n meisje die de reis van haar leven had gemaakt, waarvan AH vervolgens ALLE foto's is kwijtgeraakt. Dan begrijp je gelijk die gasten die 'n keer 'n supermarkt aan gort schieten.
Wel errug offtopic dit. Maar je hebt gelijk. Normaal breng ik ze trouwens naar de HEMA; ook geen speciaalzaak, maar wel 'n eigen ontwikkeldienst. Als ze daar zeggen dinsdag klaar, zijn ze ook op dinsdag klaar. De AH stuurt ze naar Duitsland om te ontwikkelen... En dan raakt er wel eens 'n rolletje kwijt. Dat hoorde ik dus pas toen ze al weg waren.
... Toch maar sparen voor zo'n teringduur digitaal cameraatje dan....
Als het goed is gebruikt hema een van de beste ontwikkelmachines die verkrijgbaar zijn. Ik ben absoluut geen expert, maar ben dik tevreden over de foto's die ik terugkrijg. Zowel van m'n slr als m'n s40. En als ik eens wat foto's upload maandag, kan ik ze een paar dagen later al ophalen bij me in de buurt.
Origineel geplaatst door RoelRoel Hier een vaag plaatje..
Over een paar weken staat er ook een Novation KS rack bij (zou er nu al moeten zijn volgens die #%^!%@ verkoper...)
Er is ook nog een opname kamer maar daar heb ik geen foto van...
ok dan wat pix van mijn rommelhok annex poging tot nette studio-setup let vooral ook op de gezellige sfeer die middels een unieke combinatie van losliggende midi- en audio-kabels en schemerlampjes wordt gecreeerd!
als je het budget hebt zou ik zeker voor of de focusrite of de TLA gaan...niet omdat de behringer slecht is, maar tis gewoon ander segment....ik heb em gewoon gekocht omdat ik nog geen hardware compressor had en ik de knopjes wel geil vondt
hij zit trouwens bovenin mijn rack, maar daar staat nu toevallig een scsi cd-rom drive bovenop..die staat er normaal niet hoor...en heb ook nooit iets van extreme warmte gemerkt..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.