mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bounce
ik vind het wel een funky setup
volgens mij kun je hele gave dingen doen met dat setje terwijl je bovenop die koe zit :mexico:

jah, effecten doosjes worden soort percussie pads omdat je je benen niet kan gebruiken als je in lotus houding op dat beest zit :P

volgens mij kun je hele gave dingen doen met dat setje terwijl je bovenop die koe zit :mexico:

Aah joh...dat is zo'n uitgemolken iets, dat doe je toch niet meer! :D

Soon pix van mij set-upje 8)

Hier een vaag plaatje..
Over een paar weken staat er ook een Novation KS rack bij (zou er nu al moeten zijn volgens die #%^!%@ verkoper...)
Er is ook nog een opname kamer maar daar heb ik geen foto van...

Attachments

• weinig te zien.jpg
    weinig te zien.jpg
    23 KB · Bekeken: 111
Hoesje van volgende album 8o) ;) >:| :L :okdan: :kont: ;{ :

(kon geen bijlage bijplaatsen bij vorige)

Attachments

• technical skills (lage kwaliteit).jpg
    technical skills (lage kwaliteit).jpg
    43,6 KB · Bekeken: 106
Ik had dus eindelijk 'n keertje foto's gemaakt van m'n speeltuin. Zaterdag naar de Albert Heijn gebracht om te ontwikkelen... Zouden dinsdag klaar zijn. Het is nu donderdag, en bij AH hebben ze geen idee waar m'n foto's zijn...... @@$%^&^*&!!!

Zag iets op tv van 'n meisje die de reis van haar leven had gemaakt, waarvan AH vervolgens ALLE foto's is kwijtgeraakt. Dan begrijp je gelijk die gasten die 'n keer 'n supermarkt aan gort schieten.

Als je de reis van je leven maakt moet je ook wel gek zijn om je foto's naar AH te brengen! Dan zou ik toch naar een speciaalzaak gaan hoor. :)

Origineel geplaatst door lo-fi
Ik had dus eindelijk 'n keertje foto's gemaakt van m'n speeltuin. Zaterdag naar de Albert Heijn gebracht om te ontwikkelen... Zouden dinsdag klaar zijn. Het is nu donderdag, en bij AH hebben ze geen idee waar m'n foto's zijn...... @@$%^&^*&!!!

Zag iets op tv van 'n meisje die de reis van haar leven had gemaakt, waarvan AH vervolgens ALLE foto's is kwijtgeraakt. Dan begrijp je gelijk die gasten die 'n keer 'n supermarkt aan gort schieten.

sjah, als ik foto's van de reis van m'n leven zou hebben zou ik ze toch niet laten ontwikkelen bij iemand die ook meloenen verkoopt...

Wel errug offtopic dit. Maar je hebt gelijk. Normaal breng ik ze trouwens naar de HEMA; ook geen speciaalzaak, maar wel 'n eigen ontwikkeldienst. Als ze daar zeggen dinsdag klaar, zijn ze ook op dinsdag klaar. De AH stuurt ze naar Duitsland om te ontwikkelen... En dan raakt er wel eens 'n rolletje kwijt. Dat hoorde ik dus pas toen ze al weg waren.

... Toch maar sparen voor zo'n teringduur digitaal cameraatje dan....

Als het goed is gebruikt hema een van de beste ontwikkelmachines die verkrijgbaar zijn. Ik ben absoluut geen expert, maar ben dik tevreden over de foto's die ik terugkrijg. Zowel van m'n slr als m'n s40. En als ik eens wat foto's upload maandag, kan ik ze een paar dagen later al ophalen bij me in de buurt.

Hmm dus als ik het goed begrijp gaat deze thread nu over de strijd tussen AH en Hema?
:D

Ik zou bij geen van beide mijn wereldreis willen eindigen ;)

Nou ehmmm....... tjsa ehmmm.......... koe enne........ bovenop....... pffffff.....lamaar. ;)

Origineel geplaatst door RoelRoel
Hier een vaag plaatje..
Over een paar weken staat er ook een Novation KS rack bij (zou er nu al moeten zijn volgens die #%^!%@ verkoper...)
Er is ook nog een opname kamer maar daar heb ik geen foto van...

ziet er toch een beetje dubieus uit met die vage gezichten... alsof al je spullen gejat zijn :)

ok dan wat pix van mijn rommelhok annex poging tot nette studio-setup ;) let vooral ook op de gezellige sfeer die middels een unieke combinatie van losliggende midi- en audio-kabels en schemerlampjes wordt gecreeerd!

middle-small.jpg

rackleft-small.jpg

rackright-small.jpg

racklights-small.jpg

Olaf

Nog een paar dagen en dan zal ik mijn foto's posten

Het gaat er in ieder geval heel vet uitzien, de verbouwing is bijna klaar:okdan:

--------------------------------------------------------------------------------

NOG STEEDS TE KOOP JUNO 60 EN JUNO 106

Als BamBam wat meer voedsel met vitamine B zou gaan eten, kan hij ook in wat donkerdere ruimten kijken :D

olaf ik zie dat je een Behringer compressor heb .

ik heb een keer in de fm gelezen dat hij nog al heet word zo heet dat je apperaat er boven en er onder zouden kunnen beschadigen

maar bij jou zie ik er er iets boven en onder.

nog een vraagje hoe klinkt hij want ik ben zelf op zoek naar een compressor twijfel nu tussen mixmaster (4 bands )
of tl audio ivory (buizen )

Origineel geplaatst door mr.funk
olaf ik zie dat je een Behringer compressor heb .

ik heb een keer in de fm gelezen dat hij nog al heet word zo heet dat je apperaat er boven en er onder zouden kunnen beschadigen

maar bij jou zie ik er er iets boven en onder.

nog een vraagje hoe klinkt hij want ik ben zelf op zoek naar een compressor twijfel nu tussen mixmaster (4 bands )
of tl audio ivory (buizen )

als je het budget hebt zou ik zeker voor of de focusrite of de TLA gaan...niet omdat de behringer slecht is, maar tis gewoon ander segment....ik heb em gewoon gekocht omdat ik nog geen hardware compressor had en ik de knopjes wel geil vondt ;)

hij zit trouwens bovenin mijn rack, maar daar staat nu toevallig een scsi cd-rom drive bovenop..die staat er normaal niet hoor...en heb ook nooit iets van extreme warmte gemerkt..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back