Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
zijn dat die witte dingen naast die dj mixer?
vertel er is wat over
zegt me totaal niks
ken je mixen met die dingen?

Origineel geplaatst door lo-fi
Ja 'n iPod is eigenlijk gewoon 'n hele decadente, veel te dure en gelikt vormgegeven walkman, met ruimte voor zo'n 400 CD's. Zet 'm op shuffle en je hele muziekcollectie komt voorbij als je op de fiets zit. Heerlijk. Ook 'n mapje erop met je eigen probeersels (de mijne heeft nu zelfs 'n mapje 'OlafMol' met werk van Olaf en Nolet en Rodger etc). Verder is het 'n FireWire harde schijf, ook heel handig als je zoals ik veel op verschillende compu's zit.
Het is gewoon ZO lekker om al je muziek bij je te hebben. Ik zet zelfs 12"s om naar MP3. Je leert je muziek echt beter kennen als je zo'n ding hebt. Net zo duur als 'n synth, maar ook net zo nuttig voor je muziek IMHO, inspiratie-wise enzo.
Je kan er eigenlijk niet op mixen (geen pitch), maar ik vonnet wel grappig om er 2 op 'n mixertje aan te sluiten. Er moet gewoon 'n slimmerik wat software schrijven dat je kan pitchen met die dingen.
En nee Olaf, ze zijn natuurlijk niet allebei van mij.
...Origineel geplaatst door bob303vs909
he lo-fi, draai jij voortaan met 2 i-pods?
tijd om je nick te veranderen..........duidelijk een geval van lo-fi voorbij...he he he
Origineel geplaatst door Nolet
Ik word altijd heel hitsig van Olafs IPod.....Het zijn retegeile dingen....![]()
hmmmm...dat draaiwiel....Je zou er alleen nog Gameboy spelletjes op moeten kunnen doen...dan kocht ik er 3!!

Origineel geplaatst door Nolet
Ik word altijd heel hitsig van Olafs IPod.....Het zijn retegeile dingen....![]()
hmmmm...dat draaiwiel....Je zou er alleen nog Gameboy spelletjes op moeten kunnen doen...dan kocht ik er 3!!
Origineel geplaatst door Arveyman
i pods, heel cool ja
er zijn trouwens al soortgelijke andere bakkies te koop (met harddisk bedoel ik) van andere merken die een stuk goedkoper zijn dan de ipod.
Arv