Vaag auxen probleem

dthy

Ingeburgerd
IK heb een probleem met m'n auxen, wat wil zeggen dat al m'n auxen pre-fade zijn ook m'n post auxen. IK heb geen idee hoe dit komt of waaraan dit kan liggen. Heb de manual al 36x doorgenomen maar kan daar niets vinden over hoe dit aan of uit te zetten of dat er mods mogelijks zijn waardoor dit wel kan. Het gaat hierom een Soundcraft Spirit Live 4-2 24/2/4.

Iemand een idee, het is vrij frustrerend

Da's inderdaad raar. Volgens de technische spec kun je alles naar post omzetten (aux 4 schakelbaar, 3 met een jumper en 1 en 2 solderen), maar niet alles naar pre. Maar het is natuurlijk niet uit te sluiten dat iemand toch aux 5 en 6 ook pre-fader gemaakt heeft.

ja inderdaad het is en blijft raar... ik trek de mixer morgen is open en is kijken wat we daar te zien krijgen e.d.

het ziet er naar uit dat er het een en ander is aangepast.... Iemand hier ervaring met aanpassen van mixers, en mij kan helpen om dit weer en de oude staat te brengen of alle auxen post maken ?

Heeft die persoon het er niet bij vermeld toen je hem kocht dat de auxen zijn gemod?

uhmm nee...:( ook een beetje aan mezelf te danken...heb het niet getest tijdens de aankoop

Back