Portishead gaat weer touren.

et voila: http://current.com/items/88899146_portishead_in_portishead

Optreden van 40 min. Alleen nieuwe tracks. Hier is de geheimzinnige synth ook wat beter te zien. Deze keer staat er "Lies" achterop, dus het is idd een korte naam. Ik weet niet of het de siel mono is, maar "Lies" erop plakken is dan wel erg toepasselijk!

edit: Heb nog ff goed gekeken en het is de Siel Orchestra 2. Die heeft ook een aan en uit knop met lampje achterop.

et voila: http://current.com/items/88899146_portishead_in_portishead

Optreden van 40 min. Alleen nieuwe tracks. Hier is de geheimzinnige synth ook wat beter te zien. Deze keer staat er "Lies" achterop, dus het is idd een korte naam. Ik weet niet of het de siel mono is, maar "Lies" erop plakken is dan wel erg toepasselijk!

edit: Heb nog ff goed gekeken en het is de Siel Orchestra 2. Die heeft ook een aan en uit knop met lampje achterop.

Bastard! Ik dacht: even vroeg er uit (12 uur) en aan de studie... Staat er een film van 40 minuten te wachten. Dat ga ik natuurlijk niet volhouden.

Maar het lijkt inderdaad een Siel Orchestra. Goed dat we dat nu weten! Wat gaan we nu oplossen? De kredietcrisis? De voedselprijzen? TON? Of wat er allemaal in het rack hangt in die clip van Machine Gun? 8o)

Maar het lijkt inderdaad een Siel Orchestra. Goed dat we dat nu weten! Wat gaan we nu oplossen? De kredietcrisis? De voedselprijzen? TON? Of wat er allemaal in het rack hangt in die clip van Machine Gun? 8o)

We lossen niks op, is alleen leuk om te weten.

Wat is die andere synth waar ze steeds hetzelfde geluid uit halen die je in meedere nummers terughoort. Dan beetje hoge zweefende portamento geluidje.

Zojuist de CD gekocht.... van het weekend maar eens luisteren :dj:

Ik ben bij het concert geweest in de HMH !! :mega:
Een van de vetste concerten van de laatste tijd!!

Zo goed bevallen dat ik de limited vinyl uitgave niet kon laten staan in de winkel, wel raar hoor zo'n witte P USB stick :P De plaat staat iig mooi naast de andere van portishead (PNYC)

:doei:

edit: Kling Klang mag van mij zo HOPPA! KLUNG BENG de prullenbak in... IK kon het iig NIET waarderen net als 80% van de rest van het publiek... (alst niet meer was..).. wat een K*T herrie!

Laatst gewijzigd:
Back