Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hmmm als je dat geneens uit het schema kan halen.....![]()

Dan help ik toch een stukje.
Heb een voorbeeldje gemaakt van 4 van de geluiden.
Bekijk bijlage 53786
Ik denk dat je de CLP en CY tegelijk kan laten horen met de individuele outputs,
je hoort ze dan uiteraard altijd op hetzelfde moment. (aangezien ze een trigger delen)
Groet en veel soldeer plezier,
Maarten
:
productontwerpen en dus geen electronicus...Tjow, ik heb nu de Bassdrum als individueel, heb ik de START/STOP output voor gebruikt (gebruik ik toch niet). Volumeregeling werkt ook mooi alleen nu heb ik de bassdrum ook nog in de L&R mix zitten. Op zich is dat denk ik niet zo'n probleem als ik bijvoorbeeld een distortion over de aparte BD ga zetten, zou het wel?
Dit klinkt als een grappig apparaatje. Heb al een Dr-110 (en een 606). De clap van de KPR, is dat een beetje DR-110 stijl?

@romanlouis - Sounds fun! OK nou ja modden zou ik heel graag willen (kunnen) maar ik ga er als NOOB maar niet aan beginnen... die suffe kick zou wel aangepakt mogen worden van mij, magoed een 909 style kick zal het toch nooit worden ook niet na wat modden. Ik zal hem dan denk ik primair als trigger gaan gebruiken voor de MP, met als bonus nog wat leuke geluidjes.

magoed een 909 style kick zal het toch nooit worden ook niet na wat modden.